CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090430

cerita semalam;

sedeyyy.. :( aku tak berjaye mencapai sume misimisi aku semalam.. haihhhh,, macam tautau jek kami nk pOsingpOsing depan kamera semalam.. salu tuh punyela panas hari,, tibetibe semalam, ujan trun ngn lebatnyeeee!!! Oh gOsh! lastlast kami lepaks kat 'easy cafe'..

kire Okela tuh, makan besarlahhh! beshbeshhh.. encik suami telah belanje aku makan lambchOp yg sungguh enakkk.. hihiii.. OniOn rings yg rangup juge bejaye disambar..almOnd cappucinO yg mengenyangkannn, dan macammacam lagi.. fuhhh,, memang sungguh terujalahhh.

punyelah khusyuk makan, langsung da tak pedulik ngn guruh kilat da.. lantOklee.. hehehh;p


-------------------------------------------------------------------------



sebelOm tuh berlarilari, berkejarkejar di upc, pegi Ofis sane..pegi Ofis sini.. fakulti sane..fakulti sini..dan legaa, sume da setel.

Ohh, de sOrang mamat tuh, die jage kt cOunter bhgian akademik.. die tanye sOklan yg agak sensitip kt aku.. 'takmO jadik GSTT ke??' gOsh. aku terkebilkebil nk jawab tym tuh.. lastlast aku balas, 'takmOlah wat mase nih, nk tggu nek cuti skOl bln 6 nih baru nk mintak.. skang nih nk rest dOlu, penat!'.. hahahha!! bOley ke jawab mcm tuh?? mamat tuh tercengangcengang tengOk aku.. biar jelahhh..;p

yg pnting, wat mase nih, aku nk blaja jadik wify yg baek untOk encik suami.. nk blaja masak.. dannn nk tidOr puaspuas.. hiksss;p


nOta kaki ; nk balek kg ke tak ek mggu nih?? mari kte wat perhitungan~

0 cheesecake jujah: