CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090507

chipmunksss,,

inilah die chipmunk besO dan chipmunk tecikku !




semenanye, chipmunk yang aku mulamula miliki, yang kecik tu.
mane aku dapat??
hmmm..sudah tentulah enciksuami yang bagi.
aku hargai sangatsangat pemberian anak patung yang sungguh cOmel ini.
sebab.. masa tu enciksuami baru je keje as an engineer at Damansara.
sO, tu kira 1st gaji beliaulahh.. ;)

beliau saja nak belikan sesuatu yang aku bOleh bawak ke hulu ke hilir semenanye.
ya, memang aku usung chipmunk ni walau kemana aku pergi.
tapi tengOk keadaan dan situasi jugaklahhh..;p

kami beli chipmunk nih kat sOgO, rm40

aku susah nak tdO kalO chipmunk nih takde atas dada aku.
sebab sebelOm tdO, aku mesti akan cium (sedut lamalama) kt dahi die..
ramai kawankawan aku cakap, chipmunk aku 'busOk'.
heyheyheyyyy.. tOlOng sikitt eh!
'masam' sikitsikit tu adalahh..
hehehhh;p

dan sekaranggg.. enciksuami pulak da jelesh ngan chipmunk nih!
lawaklahhh kamu enciksuami.
dengan anak patung pOn nk jelesh ke??
hikssss;p
.
.
.
.
.
.
.
yang besO tu plak, aku beli kat 1 Utama, Damansara.
rm129
aku beli sendiri Oke!
tanpa minta wit daripada sesiapa.
aku guna wit elaun palapes aku.
kihkihkih;p

masa tu aku ngan sahabatsahabat aku yang 7 Orang tu
(dalam entry sblOm ni - jiwaremaja),
nak pegi mamam kat pizzahut.
maklumlahh, baru lepas kuar panggung kan,, sudah tentu manyak sungguh kupukupu yang asik terbang ke sana ke mari kat dalam perOt nih.
sO, sedang asik mencari pizza, aku tibatiba bOley plak ternampak chipmunk ni.
mOlekk je dia duduk kat atas para tu.

ahhh, apalagi! lajulaju aku ajak cik ctOtgarang masOk kedai tu.
lepas survey harga, aku cakap aku akan datang balik.

masa nak tunggu pizza sampai, aku sekali lagi ajak cik ctOtgarang ikOt aku.
hmmm.. terus saja aku capai chipmunk tu.
waaaa… sOnOknyeeeee!!!

sebagai ganjaran sebab temankan aku, aku hadiahkan cik ctOtgarang satu anak patung mushrOOm (dalam supermariObrOther).
cOmel, kaler pink. dia pakai blusher tau! hiksss
.
.
.
.
.
.
itu sajalah cerita daripada aku tentang chipmink besO dan chipmunk tecikk aku..
.
.
PEMBERITAHUAN ;

aku minat chipmunk sebelOm *alvin and the chipmunk* kuar Oke !
.
sekiann, terima kasih. :)




2 cheesecake jujah:

{ Miss Syahira } said...

as'kum.. pn jujah.. jeles lah encik suamik ek sebab chipmunk tetap jadi pujaan hati. well.. aku pun ada gak. tapi segan la nak letak dalam blog. hahaha.. dan encik sweetheart sgt jeles dgn itu budak gemuk kesayangan ku. pada hal dia yg bagi.. huhuu~

jujahxo. said...

yeke?? same tak ngn aku punye?? yg besO ke yg kecik?? aku lg suke tgk yg kecik sbb muke die lain sket, ada nmpk mcm muke baby sket. hehehh;p

yg besO tu da bese sangat. tp yg besO tu mmg besO btOl. kpla die je da berat gils. 3 kali gnda kpla aku. hahahha!!