CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090511

happy mOther's dayyy,,

~ happy . mOther’s . day ~



aku rasa belOm terlewat lagi kalO aku nak ucapkan 'camat hari ibu' untOk sume kaum ibu di dunia nih kan?? sO, 'camat hari ibu' yek ibuibu sekeliannnn. watevs.


.


aku nak ucapkan 'SELAMAT HARI IBU' khas untOk ibu aku
(PN. SITI ALPIAH TAMAM), yang berada kat parit raja, batu pahat, jOhOr.. kerana telah bersusahpayah membesarkan dan mendidik puanisteri ini, lijah anddd cik jujiegediks sampailah kami jadi seperti sekarang.. lijah dah berjaya. cik jujiegediks da selesai master. dan aku,, sudah hampirhampir berjaye jadi cekgu macam encikrOslan (idaman kalbu ibu. hiksss)

mOge sume impian ibu selama nih akan dimakbulkan Tuhan.. juga harap mOge ibu sihatsihat selalu. SAYANGGGGG ibu sangatsangat Oke! :)






juga 'SELAMAT HARI IBU' untOk makmertua kat sungai manik... tenkiu manyakmanyak mak, sebab begitu rajinnn masakkan makanan yang manyak untOk puanisteri dan enciksuami.


heuheu;p

0 cheesecake jujah: