CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090519

kepala pusing,,


malam tadi,, sebelum masuk tidO,,
saya ngan mr.huby berbincang bincang.
tentang planning 'aktiviti' kami hujung minggu ini.


tempat??

pakaian??

prOp??

waktu??




sumenya masih menjadi tanda tanya,,
jadi, perbincangan masih perlu dilakukan.






ada cadangan nak ke kellie castle lagi,
ada juga cadangan nak ke prOtOn city,
juga ke lOst wOrld,
atau ke camerOn highlands,
atau ke batu 7,
lagi ke sungai klah,
atau,, mana mana tempat pOn yg dkat ngan umah kami.



haihhhh,,
mr.huby pulak mintak saya tOlOng fikirkannya.

jadi sekarang,,
kepala berpusing pusing fikirkan tempat tempat yg besh.




ada cadangan ke??
bOleh tOlOng bagitau saya???




6 cheesecake jujah:

-Mr.FiQ & Mrs. FiQ- said...

jujah... g genting..... urm... heheheh.. jauh cikit la....

-Mr.FiQ & Mrs. FiQ- said...

ja... ko da ade acount google ni... on la gtalk
senang nak bual
aku busan ni sorang2 kat umah... temankanla aku ja...

jujahxo. said...

genting?? Ohhh, terlalu ramai Org pulak! susah nak tangkap tangkap gamba. sesaklah nafas aku wehhh. kalO pegi ramai2 tuh beshla.
pegi berdua tak sOnOk lgsg.

anyway,, tenkiu ul..

jujahxo. said...
This comment has been removed by the author.
jujahxo. said...
This comment has been removed by the author.
jujahxo. said...

weh, cane nak watnya??
ajarlah aku.