CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090527

lagi lagi tagged,,


tag ini dari kak ika.


Nama timangan ;
jujah – kawan kawan palapes
Oja – kt umah, skOl. paling banyak kali ditimang.
yOs – ci (mejar arif ramskay) suka sangat panggil i ngan nama ni.
Os – haha! gelaran dari ajutan pulak.
sayang – huby panggil saya ngan panggilan ni.. heeee.

Anda seorang yang...
sedikit garang. terutamanya ngan budak budak.
manja. ngan huby saya saja Oke!
gediks!
sOmbOng. hakhak;p
banyak cakap.

Insan teristimewa, describekan mengapa dia terlalu istimewa ;
huby.. he is my wOrld,, my heart,, my sOul.
parents.. tanpa mereka siapalahh saya!
cik jujiegediks.. saya penah berkOngsi uri ngan dia dlm my ibu’s tummy dOlu.
lijah & her family.. becOz they are my family.
my lOvely frens.. saya sayang kamu guysss!

Lagu kesukaan yang dilayan sekarang…
lOves stOry.

Makanan kesukaan ;
Ohhh,, sudah tentu cheesecakes! yummy yummyyy.

Warna kesukaan ;
oren
hijau
cOklat
stripes
cOlOurful

3 benda yang wajib ada dalam beg ;
handphOne
camera
purse – Only cOntains atm card which is has cash, ic, license.

Kali terakhir menangis dan kenapa ;
malam tadi. kecewa sangat sebab tak dapat mkn sate kt kedai yg kami slalu beli tu. sedihhhh wOOO! :'(

Tag 6 rakan yang lain.
- cik sheera
- cik cacen
- cik jannah
- puan nuyul
- adik apiz
- makteh





4 cheesecake jujah:

cik syahira said...

ahaks.. setiap kali ada tag, mesti nama aku 1st. ageggege.. syg kamu sebab selalu tag aku. ahaks! dah lama tak tag kamu. sebab tak ada yg nak tag lah. adess..

jujahxo. said...

heuheu;p

tu bermakna saya selalu ingat kt anda cik sheera!

;)

cik syahira said...

hik hik.
suka..
syukur sebab blog lah kita jadi rapat semula.
teringat zezaman sek rendah.
kita memang satu geng ye tak?
makan masa rehat sesama kat taman sains ingat tak?
ada fida, nana black, ayu, nir..
hahha.. ramai lagi lah!

jujahxo. said...

hahha!! ingat sangat2! tym tu kita tukar2 bekal kan kan?? besh besh.

tp tu tym kte darjah 3 atau 4 kalO tak silap. darjah 6 kte tak bape rapat sangat dah kan..:(