CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090526

lapar sate,,



Ohhhh,, seriOus.
rasa nak makan sate sangat sangat malam ni.
sanggup tahan lapar,,
semata mata nak tunggu huby balik bawak sate.


tapi sedih.
huby call,,
bagitau sate kt kedai yg kami selalu beli tu dahh habis.
alamak,, camne ni??
hati dahh kecewa gils.
rasa nak marah je.


huby janji nak cari lagi.
tapi huby call bagitau lagi,,
kt kedai depan masjid tu pun dahh habis.


sekali lagi huby janji nak cari.
huby call lagi.
huby cakap kt kedai jalan sri damai tu ada.
tapi taklahh sedap sangat.
takpelahh.
huby dah order pun.
nak tak nak,,
lenjan jelahh nanti.


haihhh..
semputnya rasaaaa!
bengang bengang benganggg tau takk?!



4 cheesecake jujah:

cik syahira said...

uiks..
sedapnya sate.
minggu ni 3 kali aku makan sate.
tp mcm nak lg je.
hu3x

jujahxo. said...

hakhak. siyesss,, sate da mcm makanan ruji i. tiap mggu plg krg 3 kali mkn sate. tp mggu nih,, blOm mkn lg. huby bz.. sObsOb :'(

dAdDy & mUmMy said...

ala... ja ko da macm owg ngidam da... hahahha... cam aku mule2 dulu... gile minum air soya... apdehal... selame idup mmg xPERNAH telan air tu... XSUKE... tp aneh kan? huhuhuh

jujahxo. said...

tu mmg sah2 aneh!
macam aku ni tak aneh,
sbb da mmg slalu mkn.
isyy,, mcam truk je kalO ngidam eh?! mujur kO ngidam benda2 yg elOk je.