CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090525

muda mudi Oren di sungai klah,,

jumat lepas,, mr.huby bawak saya jalan jalan..
ke felda sungai klah,, sungkai.
felda ni besh,, dia ada punca mata air panas.
air sejuk pOn ada.
sangat sangat sejuk.
tapi hari tu,, kami saja saja je nak main air sejuk..
sO,, kami pOn amek keputusan pegi turun sungai dia..

kami kuar umah lewat hari tu,,
saja tengOk tv dOlu (citer kelas intelek jr).
dalam kul 5.15 baru kuar..
gitu gini,, sampailah dalam kul 5.30..

sampai je tempat tu,, laju laju saya kuar dr kete..
haihhh..
tiba tiba,,
"cikgu!! hOw are yOu??"
alamakk,, bOleh pulak terserempak ngn anak murid saya kt sini.
cesss! saya pOn menjawab,, "hai! hmm.. im fine."
pastu sOrang sOrang tegur. adalah dalam 7, 8 Orang camtu.
mujurlah diOrang dah nak balik time tu.

saya hepi sangat sangat petang tu.
dapat makan makan, minum minum, main air,,
dan yang paling besh,, dapat tangkap tangkap gamba. heuheu;p

kat bawah ni,, gamba yg kami sempat amek petang tu..
















lepas dah puas bergamba,, kami singgah kat felda besOut.
mr.huby beriya iya nk bawak saya pegi tengOk buaya.
anyway,, ada citer menarik di sebalik kisah buaya buaya ni.
nanti saya citerkan di entry yg lain yaaa!




2 cheesecake jujah:

{ Miss Syahira } said...

salam..

hello puan jujah.
best nyer..
dating-dating kat sg.
malam ni kita update edisi dating-dating kitorang gak yer.
eheheh..
jangan lupa visit blog-blog kesayanganku jua.

jujahxo. said...

haha.
sila sila.
akan saya kunjungi blog anda nanti.
heuheu;p