CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090526

sape tag saya??,,

sape tag saya??
kawan blog saya,, cik kiah.



5 impresi mengenai beliau ;
1- tak berapa kenal
2- im sure she’s nice
3- meriah and banyak cakap? (hahaa)
4- bergaya kan?
5- still single

perkara paling memberkas dia pernah lakukan ;
memberkas?? apa tu?? pelik je bunyi.

5 hadiah yang saya mahu dan kenapa nak hadiah tersebut? ;
1- bawak saya and huby pegi honeymoon kt paris. sebab saya teringin sangat nak beromantik romantik bersama huby di kota cinta itu. boleh?
2- nak camera dslr bergaya sebab mahu take cool cool nice pictures.
3- handbags andd shoes sebab will never get enough of those.
4- bagi saya banyak duit sebab saya rasa tak puas bershopping ngan duit sendiri.
5- tolong doakan semoga saya dapat baby cepat sebab saya andd huby sudah tak sabar sabar nak anak dah ni. tolong yeeee..

most loved invention ;
specify plezz? if it’s techno stuff i’d say internetlahhh,, sangat mudah hidup sekarang with internet kan. kan?

what i despise so much ;
stuck-up snobs,, nuff said.

5 orang yang kena tag ;
1- cik shira
2- cik cacen
3- cik jannah
4- puan ul
5- makteh



2 cheesecake jujah:

Cik Syahira said...

ahaks..
terima kasih sebab tag aku lg.
eh.eh.
aku dah cek setting.
dah boleh dah.
sila sila komen.
hehe..

jujahxo. said...

oke.
tp td aku da try komen, xdapatlahh..