CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090515

tagged,,

Alamakkk, saya kena tagged lagi..malas nak jawab banyak banyak,,sO cuba jawab yang satu ni dOlu ye..hehehhh;p


Bekas kekasih saya adalah:
mana ada.cinta mOnyet bukan kekasih Oke!
(pendapat sayalahhh)

Saya sedang mendengar:
lagu sayang sayang sayanggg by alip aziz.
"sayang sayangg sayanggg,,kau sudah berpunya.."
(tak sedap sungguh lagu ni)

Mungkin saya patut:
mandi.sebab kejap lagi saya kena bergegas ke maybank.

Saya suka:
jalan jalan,,makan makan,,bOrak bOrak,,andd
tangkap tangkap gamba dengan mr.huby saya.

Sahabat baik saya:
ramaii..tapi yang paling besh..cik pnutsengal,,
cik gOshganas,,andd cik ctOtgarang.

Saya tak paham:
nak buat resume.tak ada cOntOh nak tiru.

Saya kehilangan:
berat badan saya ketika saya kurus dOlu..42 kg.

Ramai Orang berkata:
"jujah! kO ngan madet dahh gemOkklahh!"
memang pOn.hak.hak.

Makna nama saya:
sudah banyak buku saya cari,,
langsung tak ada makna.hihi.

Cinta itu adalah:
besh kalO tak dikhianati.

Di suatu tempat,seseorang sedang:
berjalan menuju masuk ke kelasnya,,
(mr.huby sayalahh)

Saya akan cuba:
berpadu tenaga ngan mr.huby saya
untOk dapatkan baby tOmeii.
nak beli macam macam
(esp baju ngandOng.hehehh;p)

Ayat SELAMANYA membawa maksud:
fOrever,,sampai bila bila.bOlehh??

TelefOn bimbit saya:
ada ni haa..duk kat sebelah saya.

Bila saya terjaga dari tidur:
cari huby,,kiss pipi dia.
hikss;p

Saya paling meluat apabila:
ada Orang yang bajet dia baguss,
dann bOleh kutuk kutuk saya pulak!

Pesta/Parti adalah:
pesta liar.hahah;p

Haiwan paling cOmel yang pernah saya temui ialah:
chipmunkkk.

Peringkat umur yang paling menyerOnOkkan bagi saya adalah:
time kanak kanak dOlu.
asik main main main saja ngan adik kembar saya,,
cik jujiegediks.

Hari ini:
hari jumaat.serOnOk!
mr.huby balik cepat.

Malam ini saya akan:
keluar makan makan ngan mr.huby saya.

EsOk pula saya akan:
balik kampOng teluk intan.

Saya betul betul inginkan:
baby tOmeii. ;)

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
serabai.tak mandi lagi.

Pusat membeli belah
atau arked permainan:
sudah tentu pusat beli belahhh.

Makan Barat atau Jepun:
bOthlah.

Bilik yang terang atau gelap:
samar samar.lebih rOmantik!

Makanan segera adalah:
fast fOOd yang bisa menggemOkkan.

Ayat terakhir yang anda
katakan pada seseOrang adalah:
"elOk elOk jalan ye bie..sayangg kat u sangat sangat"

Siapa yang anda nak tag:
emmm,,sapa sapa jelahh.yang baca blOg ni.

0 cheesecake jujah: