CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090511

twin twinn twinnn,,

tau tak,, kadangkadang saya selalu bertanya dalam hati.. 'bila nak dapat baby ni??'
rasa macam dah tak sabar je.. :(

teringin nak pakai baju ngandOng,,
nak shOpping baby’s stuff,,
nak tangkaptangkap gamba masa perOt tengah besar ngan huby,,
dann macammacam lagi..
terlalu manyak pasang anganangan Oke. hiksss

selalu tak tenteram,, baca macammacam pasal pregnancy and baby tOmeiii.. *sigh

rasanya macam dah lame tak 'pe’Ot'.. tapi kenapa takde simptOm yang pelikpelik? sumenya macam Oke je.. haihhhh.. tak besh lahh ade perasaan macam ni. petang ni, huby ajak pegi checking..

bukan sebab apeape,, saje nak check kesihatan wify.. juga kesihatan huby.. :)





---------------------------------------------------------------------------





tau tak,, selalu sangat bermimpi nak dapat *babytwin*.. like me andd cik jujiegediks.. Ohh,, mesti happy gils kan?? entahlah, ramai Orang kat sekeliling cakap,, saya and huby berpOtensi besar untOk dapat baby twin.. why??

becOz,, we all memang ade keturunan twin.. huby punye uncle atau apetah (sudah lupe), ade yang twin.. cOusin die pOn ade.. tapi twin yang tak seiraslahh.. tak kesahlah, janji twin kan??

hmmm.. saya punye cOusin pOn ade jugak tau.. sebaya ngan kitorang, dan yang menariknyeee,, kakak die bOley plak dapat baby twin jugak... bOys plak tu!

waaaa... sukanyaa!!

saya selalu berangan nak sepasang twin,, bOy and girl..
sure cOmel kan diOrang main samasama,
gaduh samasama,
makan samasama,
belajar samasama,,
dan apa saje,, mesti buat bersama macam budakbudak kat bawah ni..



wahhh,, cutenyaaa! sukalahh!
hikssss;p
always berangan

2 cheesecake jujah:

cacen86 said...

heheh..wah jujah...nk sgt anak yer?tkpe2..cpt dpt anak lg best..nnt tkla nmpk tue sgt bile anak da besar...

jujahxo. said...

hahah! pandaila kO..

aku nak sangat, tapi takOtlahh plak! takOt tak mampu jaga n didik anakanak aku. heuheu;p

jangan jadi jahat cam aku sudey..

;p