CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090531

untuk askar askarku,,

anak panah saya ini,,
saya acukan kepada kamu semua,,
dikirimkan bersama sepucuk surat semangat,,
buat kamu pejuang yang sedang berjuang.

dalam sepucuk surat itu,,
saya tuliskan ini,,
"wahai pejuang yang sedang berjuang,,
semOga kiriman ini mengirim bersama semangat dari saya,,
saya pinjamkan ini buat kamu,,
guna sebaik habis dan berjuanglah,,
jangan takut pada sisa kekalahan,,
pantang berundur sebelum berjuang."

sekarang saya lepaskan anak panah ini,,
meluncurlah dan terpasaklahh di sebelah pasaknya kamu,,
biar tidak lemah kaki melangkah untuk berjuang.

this is fOr yOu guys.
dOn’t get up yet.
take a shOrt break, then rOck On!
i knOw,, all Of yOu can dO it!
believe me. =)




(anyway,, kata kata ini ditujukan khas buat adik adik palapes saya,
yang sedang berusaha keras di utm sana. mereka semua sedang cuba untuk

mempertahankan kejuaraan kami selama dua tahun sebelum ini.)



kamu, kamu,, dan kamu,,

tOlOng dOakan untuk mereka juga ya! ;)




2 cheesecake jujah:

Cik Syahira said...

salam puan jujah..
haihh.
bila kamu nak kembali kemaskini blog.
rindu kamu lah!

jujahxo. said...

rindu ehh??
saya jugaklah!
nanti bila saya balik dari bercuti,, saya akan kemaskini blOg saya ya~!!

heuheu;p