CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090619

cinta dan air,,

cinta ibarat air.

kasih sayang umpama air,,
setiap orang mendahagakannya.

tetapi anda boleh lemas
jika cinta yang dijalin umpama air lautan.



//betul ehh??

6 cheesecake jujah:

cIk JanNah said...

cinta dan manusia x boleh d psahkan.
bagaikan manusia dgn jantung.
langit dan bumi
matahari dan bulan
eh apakah?

tp sehebat cinta adlh owg yg pndai mendayung cinta nya agr tidak tenggelam d dlm lautan asmara.

adoyai;
ape aku merepek nie ja???

:D

FdausAmad said...

Gua nak jemput lu makan kenduri kat blog gua.
Ikut baca doa lagi bagus.

Kalo nak follow pun takpa.

Blog gua tu dh tak seimbang,ramai dah berat ke belah punk.

jujahxo. said...

wahhh! gils mantap ayat ayat kO jannah!

sies kagum Oke!

hehehh;p


*C I N T A
cinta kita,, satu rasa..*


hekhek.

jujahxo. said...

kepada encek Fdaus Amad,, satgi lah sy dtg kenduri tu yek. skang bz benOr. kang jgn lp hidang makanan yg sedap sedap Oke! lapO nih. dapat nasi ambeng pOn sedap jugak! ;p

Anonymous said...

hoi jah betol ah tu. cinta boleh bikin lemas taw! hati2 jah. ;)


kamal

jujahxo. said...

yela yelaaa.. aku taulahh.

tp kan,, cinta itu mmg mengasyikkan.

bOleh gitu mal??

hakhak;p