CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090617

gadis gadis ijau di depan umah,,


sudah bagitau banyak kali rasanya kan kan?
itu hari,, 3hb saya dan kawan kawan datang ke utm.
semata mata nak bagi sokongan padu kat adek adek kesayangan kami.

setelah 2 3 ari menahan debar,, akhernya sampailah tarikh keramat itu.

pagi tu,, kami sume bangun awal. sies awal!
bayangkan,, cik ctOtgarang bOleh bangun sendiri!
cik jujiegediks pun sama. paling awal pulak tu!
kecuali cik gOshganas.
dia masih terpisat pisat duk kt atas katil.
saya pulak memang tak bOleh tidO.
lepas dapat mesej dari cik itakuruss.

bila dengar budak budak ni bangun,,
saya cuba membatukan diri.
tak sanggup nak bagitau khabar buruk dari cik itakuruss itu.
bila cik jujiegedik and cik ctOtgarang paksa paksa saya bangun,,
terpaksa jugakla saya bangun.

bila sumenya dah ready,,
saya bagitau jugak.
"weh,, malam tadi ita mesej. dia kata netbOl tangguh ke pukul 2.30.
sebab pagi ni depa ada pemeriksaan pakaian."

"aduhhhh!"
sume mengeluh.

cik gOshganas sambung pulak,,
"ya Allah!!"
dann dia terus baring semula, dan sambung tidOr.

haihhhh.
memang benganglahh.
tak terkata Oke.

kami siap lewat lewat.
sarapan lambat lambat.
bOrak panjang panjang kt meja makan,,
sambil gOsip gOsip.
bila dapat mesej dari ita suh datang awal baru laju laju siap.




sebelum bergerak ke utm,,
kami sempat tergedik gedik ketik ketik piccas depan umah.






sampai sana,, memang kecOhh!
maklumlahh,, dah lama tak bersua muka kan?
macam macam gOsip nak citer.

akhernya,, dalam pukul 2.30 mereka tunaikan janji.
lawan punya lawan akhernya upsi dpt jadik jOhan kumpulan.
mmg tak dinafikan,, upsi mmg terer tahap gabann.
*bOleh ke berlagak macam tu?? heuheu;p

gitu gini gitu gini,, semi final and final kena lawan jugak malam tu.
tp kena pindah ke dewanlah.
memang syOklahh main kt dewan.
mane de rasa penat.
jelesss betOlll.

semi final;
upsi vs upm
((menang sudah))

final;
upsi vs utm
((menang jugak tp penuh kOntrOversi))




tau tak? upsi mmg cukup kuat.
tapi tatau nape utm bOleh nampak *macam* kuat pulak malam tu.
ada pakai ilmu ke?? hihiksss;p
emm myb jugak sebab tuan umah.
rezeki kan kan??
mane sangka,, upsi bOleh menang tipis jek!
16-15 tuh!
salu tuh,, upsi kalO menang mmg makan sampai abeh punyelahh.
tp bak kata sarjan ghani,, "tak kesahlah. janji MENANG!!"
betOl jugak ek. camane lah saya bOleh tak terpikir.





//apepOn saya nak habaq skali lagi naaaa.. PALAPES UPSI memang kuat Oke! ;) hakhak.





10 cheesecake jujah:

Anonymous said...

hebatlah kak oja ni.
semua team yg akak masuk mesti johan ye.
ingat lagi, dulu kat sekolah kak oja n kak oji ni semua budak dgn cikgu gelar star sekolah!
semua pertandingan netball yg kembar ni join mesti menang!
tak sangka kak oja masih aktif lg ye. masih kuat mcm dl plk tu.

apepn tahniah kak oja!
=)


-adila-

nakiah said...

tahniah jujah! bolehlah ajar sy maen netball nanti. hehe

jujahxo. said...

hakhak.

tenkiu ek adila.

*jgnlah puji lebeh lebeh.. malulah! heuheu;p

kamu maseh ingat akk lg eh.

sO cane skang??

maseh study lg ke??

jujahxo. said...

erkk! nak ajar??

lambat sketlah cik kiah.

kalO men tu mmglah mudah.

tp kalO nk mengajar tuh payah sketlahh..
*payah byk sebenarnye*

pekata cik kiah g blaja kt kelas berbayar?? heuuuu~!!;p

Anonymous said...

helo jujah! ni mia lah. tigs.
yela, oja n oji mmg digeruni smua sek. kalau dgr oja n oji main, smua takut nk lwn. sbb bdk 2 org ni mmg kuat. oja GD, oji plk GS. haha! mantap! =)


-mia-

jujahxo. said...

ehhh hai miaaa!!
lama dah tak dengar brita.
sejak kta lwn under 14 dl kn.
lpas tu dah tak pnah jupe lg.
mia sehat??

*pssstt..
jgn kata camtulahh.
seganlahh!
euwwww~! ;p

Anonymous said...

oit...
hehe.. bangge nye ak.. name ak ade dlm character ko cite...
ehem2..
heheh...
jahhhhhh...
mis u beb...
same ngn jujie....


ctOt

jujahxo. said...

kihkih. ;p

terkejut aku kO bleh muncul dlm blOg aku.

Ohhh aku jugak mish kt kO.
sangat sangat Oke.

cik jujiegediks takpelah, kalO mish kt kO bleh je dtg umh kO. dah dkat. aku???

sedihh tau tak jauh dr sume Org.

huaaa! :'(

-Mr.FiQ & Mrs. FiQ- said...

mung kutuk utm ke ja???? :(

jujahxo. said...

yup!! mmg aku kutuk palapes utm!
selekehh.
ref buyers Oke!
tak hebat langsOng!
sungguh tak prOfesiOnal.

nape??
kecik ati ek??
hakhak;p