CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090731

ughh,,

ughh bosannyaaaa!
tak tau nak kata apa ahh.
sumpah memang gilsss bosan!
nak tidoooo
nak makannn
nak jalannn
nak ketik ketik piccasss
nak shoppinggg

emmfff :((

//bosanmenggilamemangmenyusahkanoke.

14 cheesecake jujah:

baby shine said...

why bosan2 ni jujah?

aLiSh said...

saya telah membayar tag saya :P

http://alishazel.blogspot.com/2009/07/my-life-zaman-saya-kanak-kanak-dulu.html

jujahxo. said...

@ baby : tatau ah baby. rasa tak besh je pagi ni :(

@ alish : terima kasih cik alish :)

aLiSh said...

ja ko pikir apa sebenarnya sampai macam tu.....

jujahxo. said...

kamis depan aku ada interview.
prObnya aku asiklah rasa mengantOk setiap kali nak baca buku.
Otak pOn dah rasa beku je skang ni. maklumlah, dah lama tak membaca kan..

haihhh :(

cacen86 said...

hihihi...yer yer..aku sokong ja...aku pon mls nk bcer + wat notes..haish...nape la interview KPM ni ssh...

jujahxo. said...

haha! tak sangka ada Orang yang sOkOng akulah ;b

kan besh kalO takyah ada interview. lagi baek rasanya kalO dia terus anta pOsting ek! haha

nakiah said...

biasak ah tu. bl da lama x bc buku, otak pn jd lembap. mane2 org pn sama! haha.

jujahxo. said...

Ohh yeahhh! setuju setuju!! ;b

aLiSh said...

sila berusaha ja kan superwoman

jujahxo. said...

ahhaa! im a superwOman! ;b

kasih awana said...

teruskn berusaha jujah! =))

cik syahira said...

all the best utk interview nnt yer!

jujahxo. said...

@ kasih : thanx kasih!

@ cik sheera : Ohhooo.. thanx alOt dear ;)