CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090810

sindrom malas,,

emm rasa malas je nak citer pasal interview. saket hatilah. haha. pasal dia asiklah tanya soalan aplikasi. penat oke menghafal fakta fakta tu. peliknya orang lain yang tatau fakta boleh pulak dia sebok sebok nak tanya pasal fakta. ehhh mengada ngada kan! saya tak suka soalan aplikasi sebab saya tak suka menggoreng. yaaa saya memang seorang yang skema. terima kasih. hahaha.

saya rasa asik malas malas je sejak akhir akhir ni. balik balik je dari interview itu hari saya terus ke terengganu. tatau nape semangat nak soping, semangat ketik ketik piccas sumenya macam dah luntur. dalam bus pun asiklah membuta bersama sama encik suami saya. haihhh :(

dan sabtu lepas saya pergi amek jubah. jumpa ramaiiii sangat sahabat sahabat palapes saya. emm tu belum citer saya dapat jumpa ngan najwa anis yana & joha kamis lepas. sungguh gumbira tak terkata oke :)

dan semalam,, saya & encik suami sebuk berkemas bersihkan rumah. satu hari bekerja tanpa henti! jadi bayangkan jela macam mana rasa badan bila tiba waktu malam. bila dah baring susah nak bangun. bila dah duduk susah nak berdiri. badan tegak kena tegak je! pendek kata sakit sakit badan tu sama macam saya training palapes dOlu. haha. watevs.

ini hari,, saya duk tunggu family saya datang dari johor. ibu ayah kompem sampai petang ni. kekza & family belum tau sama ada malam ni atau esok pagi. dan ozieboo akan sampai esok malam. rabu ni saya akan konvo. sungguh,, saya tak excited. tatau nape.


//ayatsayapendekpendekharinikan??sumenyasebabmalas.

9 cheesecake jujah:

aLiSh said...

kalau tak mo ckp pasal interview tak pe... oja ko relax relax ah banyak sikit tegakkan pinggang yg bengkok tu... mesti happy sebab parents nak datangkan......

jujahxo. said...

happy! memang happy sangat! kang nak bawak derang jalan jalan ;)

interview tu sebenarnya Oke. Oke sangat sangat. cuma aku je yg rasa tak besh haha. mengada kan?? ;b

nakiah said...

jgn asyik jln jah. bhya!

cacen86 said...

hohohoh...tkpe ja...nnt da posting,tkleh mls2...so skrg ni la mase mau jadik malas....=0

jujahxo. said...

@ cik kiah : baek cik kiah!

@ cacen : haha! kO paham je ehh sebab kO pOn skang tengah bermalas malasan kan?? heuheu ;b

Ms Anom said...

mak aku ckp tu pembawak budak sbnrnye..=p

{ Miss Syahira } said...

dear..
congratulations on your graduation!
besh nya..
ada family, hubby and baby sewaktu hari bersejarah tu.
doakan kita gak ek utk konvo tahun depan!

Cik Jannah said...

ape nie jujah..
asyik2 mls aje..
nak jd ape nieh?
hahaha

jujahxo. said...

@ miss anOm : hah?? betOl ke su?? alamak nt baby aku malas ke Orangnya??

@ cik sheera : thanx alOt my dear. iA u akan berjaya gak kOnvO taun depan. aminnn :)

@ cik jannah : haha! kO pandailah ek jannah. kO pOn suka malas malas haha! ;b