CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20091202

mummy ul

oke, ni sahabat baik saya. nama dia nurul akhmar binti nordin. dia telah menjadi sahabat saya sejak skola menengah sampai skang. senang kita panggil dia ni mummy ul jela ye.

mummy ul skang ni tengah menunggu hari je nk bersalin. due datenya 1 jan 2010. tp yela, mane tau kan kot lah tiba tiba si kecik dia nak kuar awal. sape tau kan? heee

saya sjk akhir akhir ni asiklah teringat kt mummy ul ni. tatau nape. myb sbb dia tgh betul betul sarat kot. saya selalu doa & berharap moga moga mummy ul dpt lahirkan si kecik dia ngn selamat tanpa sebarang masalah. moga sumenya berjalan ngn lancarlah pendek kata. jd mari kita sama sama doakan derang eh.

oi mummy ul, kO doa banyak banyak tau. tak sabar nk tunggu si kecik ko kuar. heee~

mummy ul & daddy opix selaku pengapit madet & jujah



peneman setia saya ;)


wajah sengal zaman sekolah. kui !

ps; oh ye, si kecik mummy ul ni boy tau. iA.. :)

2 cheesecake jujah:

-Mr.FiQ & Mrs. FiQ- said...

hehehe... Oh Sungguh terharu saya ummi jujah..... :'(

kamo0 mmg sahabat baik saya dunia akhirat.. semoga persahabat ni kekal selamanya... amennnnnn.....

doakan saya selamat melahirkan ye ummi jujah...... saya takut ni..... heu~~

jujahxo. said...

jgn risO babe. kO kan kuat. mesti bleh wat punye heee :)

dOa banyak banyak Oke!

*yess kta akn jdk sahabat dOnia akhirat. amin! ;)