CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20100119

minta doa



4 weeks to go!
lama tak lama kau.. pejam celik pejam celik sampailah ke harinya. huaaa rasa nak nangis je. 1st, nak nangis sbb terharu. 2nd, nak nangis sbb tak lama lg, takde dah si kecik ni duk bergoncang goncang kt dlm perot ni.. sobsobsob :’(

bila dah minggu minggu terakhir ni, ramai yg ckp emosi mula tak stabil. suka nak marah marah je. kt buku buku pun ckp camtu. yg selalu jd mangsa, tak lain tak bukan adalah encik suami sicintahati. sy tak pasti betul ke tak, tp alhamdulillah mmg dr mula sy preggie smpai la ni takde plak sy marah marah madet tak tentu pasal. kalau kata marah pun, mesti bersebab tp takde plak sy maki maki. just tegur je kalau ada yg tak kena. bagus kan sy ni?? yesss sy mmg tau itu. hahahaha ;b

kalau boleh, smpai masa nk bersalin nnti pun sy harap harap sy masih mampu kawal diri & perasaan. sy tak mau lah marah marah madet sesuka hati. sian kt dia :(

jadi kepada pembaca yg budiman, harap sudilah kamu semua mendoakan yg baik baik utk kandungan & kelahiran yg bakal terjadi. doakn sy jd UMMI yg baik juga. doakn moga sy mendapat zuriat yg taat kpd Allah serta Ummi & Abinya. moga doa doa yg baik dr kamu, dimakbulkan-Nya. aminnn :)

11 cheesecake jujah:

aLiSh said...

AMIN~~~

jangan risau oke oja alish doakan semuanya baik baik belaka... AMin

jujahxo. said...

thanx alOt alish !
amin amin aminnn ;)

nakiah said...

iAllah.. moga kamu melalui saat2 yg menarik ni dgn mudah. tawakal ye..

go go chaiyok!!!

jujahxo. said...

thanx miss kiah !

heheeee :))

shida said...

oja,
smg kamu n baby selamat hendaknya..
x saba nak tgk bb kamu..
mesti cute!!!!
(sebab kamu cute)

jujahxo. said...

ishh ada ada je kamu ni shida.
papepun, thanx manyak manyak eh.
mudah mudahan slmt sumenya.
aminnn :)

kasih awana said...

lame dh x dgr ur news. tb2 dh nk delivery dh u. hope everything become ok dear. cekalkn hati, kuatkn mental. insyaAllah slmt.

=))

cinonet said...

jujah, dun worry..slalu doa pd Allah mohon dipermudah & disempurnakan urusan bersalin nti. biasalaa tu..emosi org tgh pregnant mmg mcm tuh..kak ipar yg cakap..ngee~..

jujahxo. said...

@ kasih : thanx alOt my dear.. iA i tak lupa pesanan pesanan hikmah u :)


@ cinOnet : emm yela kan. ngn bwk perOt yg besar gaban plus hOrmon hOrmon lg, tu yg jd sng sgt nk marah tu kOt. heheee.

arap arap i dpt trus kOntrol emOsi i ngn baek. aminnn

baby shine said...

moga2 sgl urusan kamu dipermudahkan olehNya. amin =))

jujahxo. said...

mudah mudahan.. amin amin aminnn !!