CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20100925

Umar Ziqry 6 bulan

hello! sumpah lama gils aku tak update blog kaler oren ni kan. tgh mabuk ngn twitter skrg ni. tu yg malas nk bukak blog ni huuu ;b

drafts punye byk tp satu pun tak ter'post' haha. yg plg teruk Umar dah nak msuk 7 bln tp aku tak post post lg entry psl Umar lahir :(
takpe, tu akan diusahakn ye sayanggg ;)

emmmmmmmm.

lagi 9 hari, Umar msuk 7 bln tp smpai skrg Umar msih tak merangkak lg. dia dah amek kedudukan merangkak lama aritu dah tp myb gayat kot nak gerak ke dpn. mula mula aku risau tp perkembangan budak ni kita tak dpt nak paksa paksa kan. so aku & Madet biarkan jela. aku yakin satu hari nt Umar msti tau merangkak tanpa ada paksaan dr sapa sapa. ummi tungguuuuu!

tp kan, yg peliknye Umar dah boleh berdiri. masa tu dia baru je msuk 6 bln. dgn menggigil gigilnya dia tetappp gagahkn diri nak berdiri jgk! kalau aku ketik piccas dia, lg lah dia seronok tunjuk yg dia dah blh berdiri haha! hebat kan tp aku teringin nk tengok Umar merangkak. mesti shommelll syg ummi ni! ;D

gigi?? gigi pun blum tumbuh lg takat ni. aku mmg kalau blh mintak biarlah Umar tumbuh gigi lambat sket bkn sbb ape. aku risau dia gigit b**bs aku tym aku BFkan dia haha. blum tumbuh gigi pun asik dah gigit, dah tumbuh nt cane?? erk! satu lg aku nak gigi dia cantik & lambat rosak hihiii

terasa kejap je masa berlalu. Umar pun dah nk masuk 7 bln. lg 5 bln dia dah setahun. alahaiiiii tamau lah cpt sgttttt!! aku pasti akan rindukan saat saat ni. dahlah skrg ni aku rindu Umar main dlm tummy aku. perasaan masa dia gerak gerak dlm tummy aku ni msih segar smpai skrg. karang nak kena rindu waktu Umar baby plak. huwaaaaa! tak sanggup oke!

skrg ni, Umar dah pandai curik curik amek brg yg aku dgn Madet tak bg amek. mula mula tu dia terjah je tp lpas kitorang kata "haaaa tamau.. tamau..", mesti dia diam je. pastu lpas jeling jeling kitorang, dia akan cuba amek brg tu syp syp. kalau kitorang toleh kt dia, nt dia akan bg kitorang senyuman nakal dia! arghh.

*ohh kalau korg nk tau, anak aku sorg yg 'pengutip'.
benang yg halus pun dia nk kutip, pastu msuk mulut.
haihh :(


0 cheesecake jujah: