CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20111206

Hello & Hai

Oke, tau. Mmg da lama gils aku tak update blog. Anak bujang aku pon da setaun sembilan bln. Yg plg penting, iA awal taun dpn aku beranak lg sorang. Hahhaa. Bape punye lama da membisu kan? Sekarang ni aku tgh menghitung hari je pon. Da 37 weeks pon.

Cuti skol taun ni aku mmg busy. Sume sume mende nk kena setelkn. Cat umah, cari perabot baru, setup tu , setup ni. Sampaikn bag utk baby ngn aku tak setel satu pon. Haha!

Ckp pasal cat umah; Aku tolong Madet cat. Bkn sket sket. Tp mcm org da PRO. Bleh gitu?? Sbb aku kesiankn Madet. Takan sume ruang dia yg kna cat kan? Sgguh sian tgk dia.

Oke, jap lg kitorang nk gi pakar. Wat scan 4D lg. So, slmt jupe lg. Kali ni tatau taun bila bleh jupe haha! ;b


0 cheesecake jujah: