CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090428

lawatan ke putrajaya;

dua minggu lepas, aku telah meninggalkan mrmadetsicintahatiku.. kemane?? aku ikOt kawan aku balek kg die kt putrajaya.. sedey dOwh, tinggalkn huby itu.. tapi nak wat camne kan?? da ditakdirkn kami terpakse berpisah selame lbeh kurang tiga hari.. mujurlah huby benarkan.. kalO tak, takdenye aku ikOt pOnn.. kalO tengOk, mmg rase huby macam tak sayanggg jek kt wify die nih,, sbb biarkn aku pegi.. tapi jauh di lubuk hati, aku taw huby sunggOh berat hati nk biarkn aku pegi.. kalO tak, takdelah dia asik call aku kan?? hekhek;p nk sedapkn hati sndirik..=)

sebenarnyew, bukan sajesaje jek kitOrang nk berpisah sekejap nih.. de sebab tertentu sebenarnyew.. hari sbtu tuh, huby terlibat ngan kerusus kajian tindakan.. dan aku plak terlibat ngn kerusus penyembelihan kt skOla.. masingmasing de keje.. tula sebabnyew aku trus ke putrajaya.. (takde kaitan langsung sebenarnye..hikss).

sepanjang aku kt putrajaya, macammacam mende aku wat.. gi kebun pisang, jalanjalan n sOpingsOping kt alamanda, rOndarOnda nek bOat kt tasek putrajaya, tangkaptangkap gambO, macammacam lagilahh.. terlalu manyak.. aku juge sempat blaja masak daripada cik tie.. hehehh;p sempat lagi tuh!


even nampak macam terlalu serOnOk, tapi aku tetap tak pernah melupakan huby.. huby sentiase terpahat dlm hati, selalu saje bermaen di kepala.. cesss!! mengada taw!! hiksss=))

pendek kate, setiap saat,, selalu cakap dlm hati; 'bilelahhh nk balek bdor nih?? rinduuu btOll kt huby nih.. balek nt nk pelOk huby kuatkuat!!' baru taw betape saketnyew duk berjauhan ngn huby.. maklumlahh, baru 1st tym berjauhan spnjang 4 bulan kitOrang selamat disatukan.. mstilah rindu gils kan?? jangan marah hekkk..

p/s ; sayangi pasangan anda..xOxO

0 cheesecake jujah: