CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090423

saket..saket..

uhhh, arini ade satu citer yg tak besh telah berlaku ke atas aku.. susahnye nk mulakn citer nih.. camni, tadi tym aku masOk kelas 4N, aku takdelah ngajO macam biase.. maklOmlah, da last day.. (tOk merekalah).. sO, aku pOn watlah sesi bermaapmaapan, bertukartukar nOmbOr talipOn, alamat umah, ym, fenster, dll.. aku bersyukur sangat kelas 4N jadik betOlbetOl teratur arini.. masingmasing tunjuk muka yg malumalu, segansegan, serbasalah tym mintak maap kt aku td.. aku pOn samelah, macam nak nanges jek rase.. tengah sebOksebOk tuh, mane sangke de plak minah tua tuh (z sikecOh), datang masOk kelas aku.. die wat muka, then serang kitOrang.. ahhh, bengang btOllah! dia marahmarah, kate kelas kitOrang da tak rOpe classrOOmla, terkinjakinjalah.. eeeiiii.. aku hempOk gak kang Orang tua nih!

yg paling aku geram tuh, die bOley tegur aku, nk marahmarah aku depan anak murid aku.. MANE BOLEHHH!!! nanti pe kate diOrang kn?? patOtnye die safelah aku, as her anak buah.. bukan marahmarah aku camtu. sengal punye Orang tua!

mujurlah anak murid aku backup.. sebab da memang kitOrang tak wat salah.. takan nak ngaku plak kan?? sekali anak murid aku tanye die, menggelabah die! "hah, tengOk! bile kitOrang diam, mane yg bising?? kelas nih gak ke??" hah kO! amek kO! terdiam.. kebetOlan, memang kelas sebelah ngn kelas atas yg bising gils.. lajulaju Orang tua tuh blah.. da malulah kOt.. hekhek;p

bile dia da blah, pelagi! tangkaptangkap gambOlahh.. hehehh;p




with the bOys


with 4N students


with the gals


-----------------------------------------------------------------------------------------

dan ini, gambO aku bersame cik wanagedex.. heee~


nota kaki ; esOk malam ade majlis 'pembubaran AJK kelab'. nk lantik 'AJK' baru. harap maklum

0 cheesecake jujah: