CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090521

jahit jahitan,,

pagi tadi lepas saya keluar dari tOilet,,
saya plan nak jahitkan butang baju batik mr.huby saya.
itu hari, cuma sempat irOnkan saja,,
tak sempat nak jahitkan sekali.




tapiii...

alangkah terkejutnya saya.. apabila saya nampak ini,,



mr.huby sedang menjahit butang baju batiknya!!


saya macam tak percaya..


Ohhh,,
saya tak sangka mr.huby pandai menjahit.

macam macam perasaan timbul dalam hati saya ini.

gembira.. sebab mr.huby sudah pandai menjahit. :)
sedih.. sebab saya tak dapat menjalankan tanggungjawab saya dengan baik. :'(
hampa.. sebab saya tak dapat berbakti kepada mr.huby saya. :[
terharu.. sebab mr.huby tak minta saya jahitkannya,, dann dia juga tidak merajuk. :')
kelakar.. sebab mr.huby tak pandai simpul benang. hiksss;p


kepada mr.huby,,
credits untOk u bie.. sayang kat u sangat sangat. ;)




xoxo.



0 cheesecake jujah: