CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090521

stOkin mr.huby,,


tau tak??
saya ni seOrang yang pelupa.
selalu lupa.




setiap pagi,,
saya selalu terlupa pada stOkin mr.huby saya.

setiap pagi,,
saya lengkapkan semua keperluan mr.huby saya.

setiap pagi,,
saya tak pernah pulak lupa,,
pada jacket, helmet, beg sandang, beg kerja,, dann juga bekal mr.huby saya.



tapi..

kenapa saya selalu lupa pada yang *satu* ini???

pelik.




setiap kali dah siap semua barang,,
saya selalu tunggu mr.huby keluar umah,,
barulah saya keluar.


tapiii..
setiap kali juga,, mr.huby akan tenung saya dan berkata;

"stOkin i sayang.."




arrgggghhhhh!
lupa lagi! =[


dannn macam biasa,, saya akan berkata;

"alaaa bie... sOri sangat sangat. i terlupalahhh..."



sakitnya hati..!!!
selalu berangan nak jadi suri rumah yang terbaik untOk mr.huby saya.
tapi setiap kali itulah,, mesti ada yang tak kena. :(
haihhhh.. *sigh




geram sungguh!






2 cheesecake jujah:

-Mr.FiQ & Mrs. FiQ- said...

ala ja ... ape sgt la ngn stokin tu.. lain la kalu kamoo lupe suar keciknyer.... hehehhe :P

jujahxo. said...

gatal sehhh minah nih!!!!