CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090505

kenduri kawen pian;

hari ahad lepas, aku ikOt encik suami gi kenduri kawen sahabat die. syariz name die. juge dikenali pian. yOp juge. manemanelah, janji ade name. umah die tak jauh pOn dari umah aku semenanye. tapi sebab encik suami nk saing ngn kawan die (jani dan tunangnye), terpakselah kitOrang lalu jalan jauh, ikOt yOngpeng. watevs.

kat bawah nih gamba kami. saje je nak uplOad. takpe kan?
'nape enciksuami semunyik kt belakang?'


'pengantin makanmakan beradap'

'enciksuami dan sahabat'

'puanisteri, enciksuami, jani, kakeimi'


yang kelakOnye, kitOrang da gerak balek. tapi kena patah balek semula ke umah pian tuh. nape?? sebab sahabatsahabat encik suami baruuuu je sampai dari jb. hampess btOllah. Orang tunggu punyela lame, tak sampaisampai. tibatiba bile da nak balek, sampai pulak. haihhh.

'enciksuami dan sahabatsahabatnye'


setelah salamsalam, pelOkpelOk,, barulahh gerak pulang.




nOtakaki; sOnOk dapat kenal ngn tunang jani, 'kak eimi'. tak sabO nk attend kenduri kOrang plak! :)

2 cheesecake jujah:

الحفيظ بن عباس said...

Bila lah giliran saya agaknya.. =)

jujahxo. said...

sabOlah adek apiz.. nt tym u akn tiba jugak.

awk kn bakal ketua kuarge, sO kna btOl2 sedia baru pk Oke.

take care ya~!

=))