CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090518

lagi lagi tagged,,

1. Adakah anda suka blogging?
kadang kadang je. ikOt mOOdlah

2. Blog siapa yang anda selalu skodeng?
Nyatakan 5..
ul
najwa
sheera
jannah
makteh

3. Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda?
Yang boleh menemani dan menyayangi anda sepenuh hati?
Dan siapakah orang itu?
Ohhh, sudah tentu!
dannn beliau adalah…
mr.huby saya!
"MR. MOHD. MAHADHIR MOHD. SHAFIE"

4.Taken or single? Mana lebih bagus?
taken.

5. Pernah tak cinta anda tak dibalas?
tak penting. sebab mr.huby saya lebih penting.

6. Ciri2 idaman bf/gf anda..Nyatakan 5..
- rOmantik
- hOrmat ibu bapak & his siblings
- tenang
- bOleh manjakn saya secara berlebihan.;p
- happy gO lucky

7. Pada umur berapakah anda akan merancang untuk berkahwin?
sudah berkahwin ketika umur saya mencecah 23 tahun.

8. Nak berapa anak?
terpulang pada rezeki Allah.

9. 5 orang bertuah yang anda ingin tag..
mereka yang rajin baca blOg saya (sendiri pahamlah yekk)

10. Date of birth..
03/03/1985

11. Best present yang pernah dapat..
rantai emas yang cOmel dari mr.huby saya.
gelang emas dari ibu dan ayah.

12. Fav colour..
cOlOurful!

13. Best place yang ingin dijejak..
syurga.

14. Rasa bahagia bila..
mr.huby kiss pipi dan cakap,,
sayang kat yOu sangat sangat sayangggg..
huaaaa! ;)

15. Fav movie..
tak minat. nanti tertidO.

16. Fav artist.. why?
tak ada. sebab tak penting.

17. Tagged you..
si budak itu.




1 cheesecake jujah:

Cik Syahira said...

erk.. saya kah budak itu?? ehehe..