CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090518

tagged by cik jannah,,


hmm,, tak abeh abeh kena tagged.
takpelahh,,layankan saja.
bukan buat ape pOn kt umah kan?
sOOO,,kita ENJOYYY!!



Tagged by :
miss jannah




1) Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda.


2) Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini.
- nama penuh dia *zanariah ibrahim*
- gelaran dia zana.tapi saya dah ubahnya jdk *jannah*.
dann nama tu melekat sampai skang. kan jannah kannn??
- dr skOl dOlu,,badan dia tetap chubby mcm skang ni haa..;p
- banyak cakap! heuheu
- masih single..btOl ke cik jannah??


3) Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi sendiri sebelum memilih.
sudah kawen.
memiliki mr.huby yang penyayang.
suka makan cheesecake.
suka makan aiskrim.
sudah semakin gumuk.
suka membeli belahhh.
suka makan angin/hOneymOOn wif mr.huby.
suka tangkap gamba ngan mr.huby.
bakal menjadi cekgu.
tengah berusaha keras utk dapatkn baby tOmeii..


4) Anda perlu memilih 10 Penerima Award seterusnya & describe tentang mereka.
puan uyul (makcik yg sudah pregnant 2 bulan)
cik sheera (bakal isteri kpd pegawai tentera)
makteh (yg sedang bekerja kt pusat gOlf sana)
mr.jerry (yg sudah lama tak dgr kabanya)
cik cacen (aweks encik alep @ mr.cacen)
encik pjOe (yg sdg kemaruk bercintun)
cik yana (pembuat kapkek tersedap di jOhOr)
encik el-apiez (sOrang budak laki yg baik)
puan ana (kakak yg sgt rajin bekeja)
encik amad (budak skOl yg maju!)




8 cheesecake jujah:

cacen86 said...

owh jujah..aku uda pasan ade tag dr arituh lg..nnt aku jawab...hehe..skrg aku tkde mood...:)

p/s:blog aku still tkleh loading lg ke?

jujahxo. said...

oke juah! :)


dah bOleh dah. td aku ada kOmen kt blOg kO.

-Mr.FiQ & Mrs. FiQ- said...

xtau cam ne nak jawab tag ni ja.... :P

jujahxo. said...

uhh?? nape plak tatau??
bukan susah pOn sOklannya!

buat!
jgn tak buat!
malasss eh.

Cik Syahira said...

yay.. hari-hari menjawab tag kamu. best! best! ahaks.. nak jawab dalam versi pink buley? ehehhe..

jujahxo. said...

buleyyy..
nO hal punye!

silalah jawab ye..
silalahh

;)

-Mr.FiQ & Mrs. FiQ- said...

a... msalahnyer xrerti.. adakah aku perlu mengopy? dan buhbuh kat page aku?

jujahxo. said...

yup!! cOpy jek.
pastu kO jawab plak ikOt jawapan kO. Oke??