CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090623

sebetulnya saya bersyukurrr,,

Ohhh.
syukur sangat sangat.
Tuhan dah makbulkn dOa saya and huby. :)

pagi semalam,,
saya wat test sendiri.
malas betOl nak wat sebenarnye.
tapi mengenangkan plan kami yg sudah tentu melibatkan aktiviti yg lasak pada minggu ni,, terpaksalah saya gagahkn diri untOk wat test tu.

masa wat tu,, takde pape perasaan pOn.
dalam hati asik cakap;
"alaaa takde punye ni. bulan lepas lagilah lewat, 3 minggu pulak tu. inikan pulak baru seminggu. watevs."

punyelahh takde perasaan tym check tu.
sekali haaaa kau!!



terbeliak bijik mata saya!
ternganga mulut.
menggeletar tangan.
suara pOn tak terkeluar.
*hahhaa!! gils kecoh jujah!;p

petang tu,, laju laju huby bawak pegi klinik.
dann dOc dah sahkan saya dah preg dalam 6 minggu camtu.
6 minggu?? nape takde rasa papepOn?? lOya lOya pOn takde.
watevs.
doc tu kate,, due date saya 18hb feb 2010.
*alamakk! sama ngn besdey my gediks lahhh cik pnut. ;)

sungguhh.
saya dan huby happy sangat sangat.
tapi perasaan cuak tu mmg adalahh.
"saya ni dah cukup matang ke nk ada baby ni??"
haihhhh risau btullah bila mengenangkn pasal ni.

walau apepOn,, saya harap sangat sangat saya dan baby ni sentiasa sehat.
mOga family saya dilindungi Allah. aminnn. tOlOng dOakan untuk kami jugak ya!

jadik,, itu saja dari saya. sekian terima kasih.




//syukurtakterkata.semogasumanyeselamatlahhendaknyaaa.aminnn:)




23 cheesecake jujah:

-Mr.FiQ & Mrs. FiQ- said...

hahaha..... tu lah... lagi mau takuts... saya udah bilang.. kamuu hamil... ngak mau caya sih....

:P

jujahxo. said...

heyy mestilah takut!
mende ni bkn main main tau tak.
berat Oke.

*masih tak percaya lagi. haha!

Anonymous said...

jujaahhhhhh...
congrate same ko....
uhuhuhuuu...
nnti gua mau jd aunty maa...
huhuhuu...
trmakbul jgak doa ye...
ko jge ksihatan baikkkkkkk2...
syg same ko n jujie...


ctot

jujahxo. said...

oi oiii.. kan aku yg preg. pesal plak kO nk sayang jujie skali??
sebuk jek minah tuh! hahha!

thanx alOt tOt.
dOakn mOga sumanya slmt Oke.

*syg kt ko sangat sangat!
muacckkksss;)

kasih awana said...

kan betul i cakap kan. jujah akan jd mommy. madet plk akan jd daddy. congrats jujah n madet!

kasih tumpang gembira =)

jujahxo. said...

tenkiu kasih! i pOn baru tau smlm. mmg tak sangka. sampai ni masih mcm tak caye.

gediks Oke.

*ada pembetulan ni kasih.
bukan mommy n daddy tau.
tp umi n abi.

hekhek;p

Anonymous said...

tahniah kak oja! agak2 nak baby boy ke girl? mesti kak oji hepi nak dpt anak buah. hehe


adila

{ Miss Syahira } said...

assalamualaikum.
hipp hipp hoorayy!!
alhamdulillah.
puan jujah.. tahniah.
semoga kamu n baby sihat yer.
hep.. jangan lasak-lasak ok.
adiah ke 1000 adalah rahsia la.
ehhehehe.
sy ada kat jhr.
bercuti..
allallalalalla~

aLiSh said...

oja oja Tahniah dah comfirm tu haha :P kembar ta?

jujahxo. said...

@ adila ;
thanx alot dila. tatau la nk baby boy ke gal. tak kesah kot.
papepon bOleh! ;)


@ cik syahira ;
wahhh u bOleh balik kg smpai seminggu. nape lama sangat?? windu kt u sangat sangat Oke!

papepon,, thanx banyak banyak yek. doakn mOga sumanye slamat Oke. =)


@ alish ;
thanx alish! tatau lah kembar ke tak. smlm de tye dOc. doc kate ssh nk ckp sbb skang nih die da jadik. sO tunggu jela.

*mintak mintaklah tym dengar heart beat nt, ada bunyi dua kan kan??
hihiksss;p

aLiSh said...

berangan... kalau dapat best ne..... biasanya kalau mak bapak kembar anak depa pun kembar gakkkkk.... tapi kadang kadang ah... aler ja dapat satu okey pe....

jujahxo. said...

haha! nk sedapkan ati aku ek? ;p

yelaa.. aku pn suke gak kalO dapat satu. tp kalO dapat dua tu aku anggap bOnuslah untuk aku.

besh. bOleh gaduh ari ari mcm aku ngn jujie. hahha! ;)

nakiah said...

tahniah jujah! akhirnye! saya dah nk jd aunty. saya plk yg terlebih excited! haha

jg dr, jgn lasak2 sgt, jg pemakanan. smga jujah and baby sihat. =)

jujahxo. said...

thanx alot cik kiah!
suka ehh nk jadik aunty??
hahha!

iA. i akn ingt pesan pesan u tuh yek sayanggg.
hihiksss;p

Ms Anom said...

congrates oja..
nk jadik mak org dh pulak..huhuhu

jujahxo. said...

thanx su! ;)

jujahxo. said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

wah jujah sudah ada baby!
congrats jah!


kamal

jujahxo. said...

thanx mal..
dOakn mOge sumanya selamat ek!

hepi tak nk jd uncle??
hakhak;p

Cik Jannah said...

jujah.
nie eh happy news?
hee~
congrates dear!

best nye x lme lg dpt baby
;)

jujahxo. said...

yup!
nilah happy news nya.

agak agak aku bOleh dapat baby kembO tak jannah??
*berangan lagi!

papepOn,, thanx yek cik jannah.
;)

AFITI said...

salam..
pnh tgok lam fster..
tjumpa lak dlm blog..
upanya kita sm tmpt blja..ank kndung suluh budiman..ehehe..
apapun congratulation!bakal mommy..ibu muda..:)

jujahxo. said...

yeke?? anak kandung suluh budiman jugak ye.. hehehh;p

haaa. thanx alOt ya!
bukan mOmmy tau. tp ummi :)