CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090626

sesi ketik ketik piccas di malam hari,,


naahh.
ni sekali lagi entry saya bersama cik gediks saya cik pnut.
aktiviti ketik ketik piccas ni dijalankan pada waktu tengah malam (ehh kul bape tym ni ek pnut?? aku lupalah).
yang penting,, sebelum masuk tido.
sambil chatting chatting.
sambil ngumpat ngumpat ;p
sebelum makan charkueytiow kan pnut kan kann?
haha. diet konon. makan dah tengah malam ada hati nak diet!

idea buduss ni datang dari cik gediks.
haha.
tapi aku sukaaa!
:)

jommm layannn!









tapi sampai ni saya masih sedih.
saya nak jadikan piccas ni image display ym saya.
tatau nape sampai ni tak boleh.
"nape ek pnut??"
penat dah cuba banyak kali.
geramm oke.


//tengahberusahakerasni.takbolehputusasa.haha.



8 cheesecake jujah:

Anonymous said...

oja dgn kwn oja ni mcm2la. ada je idea nak melaram dpn kamera ye. =)


mia

jujahxo. said...

maklumlahh gadis gadis gils kamera mia.. tu yg jadik camni kan pnut kan kann?? haha!

kasih awana said...

u all ni unikla jujah.
i like it. =)

jujahxo. said...

yeahhh! me tOO.
i likeee!
haha.

nakiah said...

jujah mmg lawakla!

camne sekarang? dah semakin ok?
jujah nampak ceria! =)

jujahxo. said...

i dah Oke lah cik kiah.. u jgnlah tanye tanye lg. nt i sedih lg kang baru u tau. haha.

ceria ehh? cerialahh sbb i ada byk kawan yg sOkOng i :)

Anonymous said...

kak oja tangkap guna kamera laptop ke? cantik gambarnya.. =)


adila

jujahxo. said...

aah.. guna kamera laptOp jek. sambil chatting chatting,, sambil ketik ketik piccas lahh. heheh.

*psstt adila,, jgn puji cam gitulahh. nt cik gediks i perasann! ;p