CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090625

sesi ketik ketik piccas bersama cik gediks saya,,

alamak.
siannya kat cik gediks saya cik pnut.
saya dah tersimpan piccas kami sampai naik kulat dah.
"mintak mangaplah cik pnut aku tak sengaja"
maklumlahh aku kan busy nak uruskan umah tangga.
euuuwww!

8hb itu hari,, dari johor saya terusss ke perlis.
konon kononnya semata mata nak jumpe cik gediks saya nilah.
caittt!

kami jumpa tak lama.
tidur umah dia pun satu malam je.
sedih kan?
kejap sangat rasanya.
tapi kami dah janji nak jumpa lagi lain kali.
itu pun kalo cik gediks saya tu nak jumpa saya lagilahh.
*terharu oke. sobsob :’(
tapi kalo taknak jumpa,,
SUDAHHH!
*jangan kawan dia lagik!
=[
haha.

cik gediks saya ni sangat sangat sangatlahh gils kamera.
pantang nampak kamera, mesti nak kontrol kontrol ayu gitu.
mulalah nak buat aksi aksi manja ;p
haha.

so sepanjang masa saya bersama cik gediks,,
saya asiklah ketik ketik piccas ngan dia ni.
penat oke.

sooo jom kita layan piccas kat bawah ni!




















//kepadacikgediks,akummgsayangkauoke.jadikaukenasayangakubalik.pahammmtakk???


12 cheesecake jujah:

Anonymous said...

cik gedik kau ni dah berpunya belom jah? kalo belom pass kat aku.
;)


kamal

jujahxo. said...

haha! kO ingat dia ape?? nk men pass pass??

tahlah weh. aku pOn tatau pe status dia.
KUAT BERAHSIA sbb TASTE TINGGI.
hahha!

ama said...

waaaaaaaaaaaaaaaa....
nk g pntai gak...

jujahxo. said...

nk gi pantai ke cik semOt??
jOmm 4hb ni ikut i!
;)

Anonymous said...

syg ak eh??
hehe
eiii sukaaaa!
ala umijujah ni br da org tnya sal ak
ko da ckp ak high taste...nk kna tol
cbala prOmote ak..kn bgs.

sygkogaksgt2
;-)

jujahxo. said...

@ cik gediks pnut :
haishh! jgn! aku tanak prOmOte sbb dia tak sesuai lgsg ngn kO! haha.

*marah en. kamal kte nt ;p


OOOh kO sayang aku gak ehh??
bagus bagus! aku sukaaa!
;)

nakiah said...

masyaAllah.. cantiknya ur pics jujah. u trylah edit. mesti lg cantik. =)

kasih awana said...

ur bestfren ke jujah?

urmm where's madet? dia x follow ke time ni? or as ur photographer?

jujahxo. said...

santek ehh?? manade bese bese jelah. edit?? tak retilahh. kena manyak masa duk depan laptOp baru bOleh edit.

hahhh! cik gediks saya ni pandai edit edit piccas ni. nk suh dia jelahh.


*cik gediks! kO ada tugasan nih!
;p

jujahxo. said...

madet tym ni ada kerusus kt jitra. tu yg i tergedik gedik g skali tu. cuma i g umah kwn i lah. sambel melawat dia sambel makan angen.
*menyelam sambel minum air*

yup! she is my bestiest fren, cik pnutgediks. haha;p

Anonymous said...

mia sukalah tgk gambar2 oja. oja mmg gile kamera. haha
nanti mia nak oja amikkan gambar2 mia blh x? mia betul2 serius ni. blh x?


mia

jujahxo. said...

uhh?? nk i tlg amekkan?? maksud mia?? tak paham.
manade i pndai amek gambO mia. tu saje je tu. sungguh!

*sesungguhnya i n my huby mmg gils ketik ketik piccas. lols*