CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090722

wowww! besh beshhh,,

yes yesss hari ni ozieboo datang! baru je call kejap tadi ni dia kata dah nak naik bus ke kl. yahooo! sumpah happy tak sabarrr nak jumpa budak gila mengada tu. ahahaa.

***

dan esok saya akan teman dia pegi cheras atas urusan tertentu. then rasa nak jalan jalan satu kl lahhh! yang penting,, envee kena singgah. baju preggie seterusnya perlu dicari weeheee! ;b

***
lepas tu nak ikut dia balik terus ke batu pahat. surprise oke! takde sape tau lagi. cuma huby je yang tau. thanx JUTA JUTA pada huby sebab beliaulah yang bagi cadangan supaya saya ikut balik kampung. lama benar katanya saya dah tak balik kampung. yeayyyy! sumpah happy tak terkata. lalala :))

//sayanaksimpanrahsianidiamdiam.biaribu&ayahterkejuthaha!

14 cheesecake jujah:

aLiSh said...

haha patut lah pagi pagi dah online.... jie nak datang kim salam tau....

woah best nya nak beli baju preggie... nak gak nak gak

jujahxo. said...

heee~ nk kim salam?? iA dear :)

nak baju preggie?? jOmlah beli alish. alaaa skang ni kan memang tgh musim maxi kan? sO kalO kO pakai pOn Orang tak bising bising punyelahh. huuu~

baby shine said...

cutenya kamuh! anak manja ye nak balik umh pn kna secret2. hihiii.
ur huby x follow skali ke? lama jujah kt kg?

jujahxo. said...

haha! bukan manjalah baby.
memang dah lama betOl tak balek ni. janji nk jupe tym kOnvO nt.
kebetulan dah de peluang macam ni mane bOleh lepassss! ;b

myb smpai ahad kOtt.

aLiSh said...

isk ko ngan ul balik sini ah kita cari jom... raya nanti okay?

jujahxo. said...

Ohh bOleh bOleh! nO hal lahh.
tp kena tengOk tengOk gak aku punye timing.
sebab taun ni turn kg madet haha!

nakiah said...

wow! u nak blk kg? hmm. msti slh 1 sbbnya nk cr 'big apple' u tu kan? hihi ;)

jujahxo. said...

haha! u ni cik kiah. macam tau tau jek eh. heuheu ;b

{ Miss Syahira } said...

eh eh.. kamu nak turun hari ni ye?
naik apa ni?
sekarang tgh ada warehouse sale tau.
ada sale utk bby juga.

lokasi: outlet guardian seluruh malaysia
tarikh:21/7-7/8/2009

kalau sempat boleh la singgah nnt.
selamat bershopping yer.

jujahxo. said...

heee~
Ohh tenkiu banyak banyak lah kt u cik sheera sbb bg i maklumat yg sungguh berguna itu. hikss ;b

Oji turun perak hari ni.
esOk baru kitOrang turun kl.
naik bus je.

cacen86 said...

weee....ja...sblm trlmbt...slmt mengandung..=P

aku tatau lg..kol tk dpt...line engage...hohoh..

tp...konpim kt pd aku interview...

jujahxo. said...

tenkiu juah :))

yeke?? samalah macam anez yahaya. dia pOn tak dpt lg.
ada kawan aku duk putrajaya dia dpt kt ipOh sama ngn aku.

myb surat kO sampai esOk kOt.
saba ehh.

cacen86 said...

oja...aku dpt kt ipohla...6 ogos..ko ipoh ktne?

aLiSh said...

woohoooo boleh dapat makan donut pedas nanti hahhahah big apple enak gitu