CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090821

selamat berpOse,,

esok dah puasa. tahun ni tahun pertama saya berpuasa dan bakal beraya dengan status WIFY ORANG. memang seronok tapi tak berapa seronok sebenarnya haha. ahhh memang tak seronoklahh! sebabnya saya akan duduk jauh dengan huby saya. haihhh sekali lagi kami duduk jauh jauh. memang lama oke sebab satu bulan! mungkin adalah tambah tolak dalam lebih kurang 25 hari macam tu. boleh pulaklah periksa ngan kerusus induksi huby diorang buat time puasa puasa macam ni. ehhh mengada ngada tau! tak tau ke saya dengan huby baru pertama kali nak berpuasa bersama? (sebelum ni pun dah banyak kali puasa sama tapi lain status oke). mujurlahh lepas periksa minggu depan huby dapat balik dalam 4 hingga 5 hari :) bolehlah merasai nikmat puasa bersama masa tu nanti (wink wink!) emm nampak gayanya kenalah saya duk melepaks kat rumah mertua saya. tak taulah boleh bawak diri ke tak nanti. cuak jugak ni. haha mengada! macam tak pernah je heuheu ;b nasib baik dalam satu minggu je. minggu minggu seterusnya sudah tentulah saya nak balik kampung johor!! nak lepaks puasa lama lama kat sana. memang suka oke :) tapi tak sampai rayalah sebab tahun ni kami akan beraya kat perak. tapi akan balik johor jugaklah nanti. mane boleh tak balik langsung kan kan?? mau jadik gils oke haha! ;b so nampak gayanya saya akan peram blog ni sampailah raya nanti kalau nak update pun kena tengok masa yang sesuai. yelah kan bila dah duduk kampung ni macam macam benda nak kena buat. lagi lagilah bila nak dekat raya. KEMAS RUMAH ITU WAJIB :) ehhh macam tak percaya kan dah nak raya. rasa macam tak sabar pun ada. tak taulah raya saya besh ke tak tahun ni. tengok jelah macam mane nanti.



jadi SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN YAA!
moga puasa kita tahun ni akan lebih diberkati.
aminnn =))

13 cheesecake jujah:

baby shine said...

kuatnya u! kalau i, dah lama i cry gila2. ;P

aLiSh said...

ergh tak bestnya.... sabar jelah dah lan pegnen kena pose sorang sorang... huby tak ada kat sebelah... ciannya ja... sabar eh ja nak wat cam ne :( alish rasa apa yg oja rasa...

selamat berpuasa ok.... jgn tention oke

jujahxo. said...

@ baby : Ohh tiba tiba i jugak mau naness! :(


@ alish : emm memang tak besh. tapi i kena KUAT SEMANGAT. yeahhh.

samat berpOse gak tOk kO lish! ;)

kasih awana said...

jujah kuatkan smgt ye.. takpe, huby takde tp ur baby kan ada.. so u akan berteman punyela.. selamat berpuasa jujah.. =))

jujahxo. said...

emm betOl jugak tu. thanx kasih :)

cik syahira said...

ja..
bila plan nak blk jhr.
nge..
tak kira. nak jumpa. nak jumpa jugak!

jujahxo. said...

emm dalam mggu kedua pOse. u balik jOhOr bila ehh??

nakiah said...

u kan ummi yg kuat jujah.. so mesti kena kuat semangat ok!
kim slm kt ur baby. ;P

hepi ramadhan..

jujahxo. said...

Oke cik kiah! i memang KUAT ;b

baby i pOn kim slm kt u jugak kiah hehe.

emm camat berpOse jugak ya! jangan pOnteng pOnteng pOse tau.

cIk JanNah said...

camat berpoce pn jujah.
cian dia kesepian tnpa suami tercinta.
sabo jer syg ea.
;)

jujahxo. said...

camat berpOse jugak cik jannah!
jangan pOnteng pOnteng pOse tau!
;b

Anonymous said...

jujah... wndU same ko....
ak trinGat poSe thn lepas... kite sahUr same2.. buke same2.. masak saRdin... ko kejut ak nGn gOsh makan mase sahUr............
wnDu mase dok saMe2... uwaaaaa... ak tOuching....


-ctOt-

jujahxo. said...

hakhak! gils tOuching siOt minah ni!

yela,, aku pOn weh. asik duk teringat tym kita pOse sama sama taun lepas. winduuuu!! :(