CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090820

si PEREMPUAN SIHIR,,

saya ada jiran
saya & ozieboo gelarkan dia PEREMPUAN SIHIR
umur dalam 50an
muda sikit dari ibu saya

entah kenapa saya sangat menyampah dengan dia
sekali dengan anak beranak dia
suka buat kecoh
mengata situ
mengata sini
family saya selalu jadi mangsa
terutama ibu saya
memang benci oke

masalahnya ibu saya suka diam
tak mau bergaduh katanya
ehhh mengada
buat apa berdiam diri
kalau orang dah melampau
macam tu pun masih nak dijadikan kawan
haishhh geram oke

PEREMPUAN SIHIR tu suka cakap besar
macamlahh family dia bagus sangat
konon anak anak dia cantik cantik
rajin rajin

hellooo!!
kalau cantik sangat tapi BEBAL buat hapa??!!
konon anak anak dia pandai sangat
tapi semua tak abeh belajar kat U dah QUIT!
belum sekali yang amik STPM dengan saya
ehhh boleh pulak dengar saya dapat 3A
dia pun nak 3A!
padahal 3C 1D!!
hahh pandai sangatttlahh tu!
pandai menipu
hiyyakkss!

dulu beriya iya ngata saya
apalah faedahnya masuk unit beruniform
last last tengok
anak dia boleh pulakk masuk 'MATSAK'
ekelehhh
apa kesss??
mujur bukan pegawai
yelaaa kalau dah guna STPM yang 3C 1D tu dapat apa??

HAHAHA!
kenapa??
nak cakap saya jahat??
memang saya jahat
semuanya sebab PEREMPUAN SIHIR tu

peliknya dah tua tua pun nak bergaduh
mengada ngada
suka kata orang lain tiru dia

saya kawin anak dia pun kawin
itu saya tak kisah
masing masing dah sampai jodoh
kawin jelah kan

saya pakai baju kaler ijau dia pun nak ijau
takpe saya anggap semua tu kebetulan
kaler tema tu hak milik sapa sapa je
nak pakai pakailahh

saya kawin dengan orang perak
dia pun kawin dengan orang perak
saya tak kisah jugak
sebab memang jodoh masing masing
tapi dia boleh kata
saya ikut ikut dia!
heyyyy TAK MALUNYAAAA

huby saya pakai kete iswara erobek ijau
huby dia pun sama
saya anggap kebetulan lagi
biarlahhh
dia pulak
kata saya tiru dia lagi!
alamak!
saya kenal huby saya dah 4 tahun oke
dia baru je kenal huby dia masuk 2 tahun
sooo??
lu pikirlahh sendiri

tolonglahh wahai PEREMPUAN SIHIR
jangan carik pasal lagi boleh tak?
tolong jangan kacau ibu saya lagi
tolong jangan kacau family saya jugak

KAU JANGAN INGAT KAU TU DAH TUA
AKU TAKUT!
AKU MEMANG TUNGGU MASA JE NAK BAGI PELEMPANG KAT KAU!

KALAU BOLEH SEKALI NGAN ANAK ANAK KAU!

BOLEH??

19 cheesecake jujah:

-Mr.FiQ & Mrs. FiQ- said...

hahhaha,.... aku cam kenal je sape...
ni mesti yg baru kenduri kawen anak die ari tu....... :)

ko jgn menci2 sgt ja... kang terkenan anak ko kang.....

so cool ek dear....
hahaha... lawak r pompuan sihir tu....

jujahxo. said...

alamak kenal ehh??

* KANTOI sudah~

kO jangan risO.
bila dah lepas geram ni Okelah ;)

nakiah said...

cik kiah pn salu jmpa org yg camni. tp ni mmg pelik, org tua plk yg lbh2 ye. jgn lynkan jah.

jujahxo. said...

emm memang tak layanlah sbb tu dia naik kepala! i cuma sian kt ibu i :(

Unknown said...

salam ja...bwk bersabar yer...dah luahkan nih, hopefully dah oke lah kan...i risau, terbawa-bawa pd baby u...lagi pregnant time nih, emo lagi kene jaga ye umi..biarkan jer pompuan sihir tuh...bagus ibu kamu. di x layan..kalo ibu layan, makin dia syok nk bidas kita...mungkin ibu amik sikap berdiam supaya dia rasa syok sndiri..rasulullah, siap g ziarah lagi org yang baling najis kat baginda..so, umi bnyk2kan bersabar yer..moga ibu umi kat kg, dapat banyak pahala dari perempuan sihir...amin...

jujahxo. said...

iA cik semOt. skang ni da Oke da :)
u jgn risO ek. i Oke.

emm tula kan,, biar dia rasa syOk sendiri macam Org bOdo nak cari gadO takde Org nk layan haha.

apepOn,, thanx manyak manyak ek cik semOt. i SAYANGGG kt u!! ;))

baby shine said...

eeeiiii buruknya perangai org tua tu! macam x sedar diri. be patient ye jujah..

jujahxo. said...

Oke my dear :)

{ Miss Syahira } said...

ja.

sabar-sabar..takpe. what goes around comes around.
tuhan tu maha mengetahui, adil lagi kaya.
doa2 org teraniaya ni dimakbulkan.
jadi mari sama-sama berdoa supaya family kita semua selamat sejahtera. amin..

aLiSh said...

haha comel gila oke ko marah..... relax ok nanti kalau raya dia tak mintak maap kat ko ko bakar ke keta huby dia apa apa jelah... :P

take care... ok.....

jujahxo. said...

@ cik sheera : tenkiu my dear :)
yeahh hOpe family kte dilindungi Allah. aminnn~


@ alish : masalahnya dah bertaun taun tak penahnya nk mtk maap!

cettt kO bOleh pulak jadik FIRE STONE ehh haha! ;b

Anonymous said...

garangnya ko jah! suka mrh2 tau. hahaha


kamal

aLiSh said...

comment untuk firestone: what friend are for :P

comment seterusnya: jom aku bawak minyak tanah

jujahxo. said...

haha! sangat membantu kamu bila diperlukan. heuheu ;b

aLiSh said...

boleh call aja nanti alish datang :P geh geh geh

cacen86 said...

hohoho..oja..kasi plying kick juta2...ko soh baby ko plying kick dr pewot ko...:P

jujahxo. said...

@ alish : ehh ehhh! suka pulak eh!


@ cik cacen : weh kalO nk suh dia plying kick dr dalam perOt dah tentu tentu aku yg SAKET nanti. caittt! ;b

Cik Jannah said...

ja ko ngah pregnant. owg kata tyme preg nie jgn menci2 owg. kang kenan kat ank ko. be patient!

tp kalo ank dia lawo kenan kat ank ko x pe la..
hehehe
;)

jujahxo. said...

manyaklah kO! tak kuasa aku!
haha ;b