CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090818

wify incik madet sudah konvo,,








oke ni detik detik hari konvo saya. saya sangattt SUKAAA sebab semua family saya datang termasuklah mak & ayah encik suami saya :) cuma bakal adik ipar aka achik pedal je yang takde. semua mereka juga hadiahkan saya bunga yang santekkk! terima kasih semuaaaaa! =))

18 cheesecake jujah:

Anonymous said...

bestnya kak oja dah konvo. tahniah kak oja!


adila

cik syahira said...

congrats dear!
best kan dah konvo..
suka sgt dapat byk bungaaa.
pastu sampai lenguh2 tangan nk pegang bunga yg banyak.
he3x..
nnt nk update gak la pic kita ngan time konvo.
tak sabar nk konvo kat uitm lak!
wink..wink.

aLiSh said...

TAHNIAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH JA

dAdDy & mUmMy said...

congrat ja...... hapy je tgok ko da konvo.... sihat x?

cacen86 said...

wah oja....nyk btol bunge ko...jeles2...hihih

jujahxo. said...

@ adila : thanx dila! tunggu ur turn pulak Oke! ;)


@ cik sheera : memanggg letih! sampai tak larat nak gilir gilir kan mane satu bunga yg patut masuk dalam piccas haha.

last last sume diOrang jek yg pegang. i pulak duk usung handbag ke hulu ke hilir. heee ;b

ehhh u dOlu bukan degree kt uitm gak ke??

jujahxo. said...

@ alish : thanxxxx alish! ;)


@ mummy ul : thanx alOt ul. alhamdulillah,, aku sehat sehat je skang ni :)


@ cik cacen : banyak sbb dari banyak cOuple. hehehhh ;b

i) frOm madet
ii) frOm ibu & ayah aku
iii) frOm mak & ayah madet
iv) frOm family akk aku
v) frOm oziebOO

baby shine said...

seronotnya tgk u all! family u xdelah big sgt tp bunga yg u dpt byk ok.. congrats again.

ama said...

umi pakai maxi naik pentas yer?

jujahxo. said...

@ baby : thanx baby :)


@ cik semOt : yup! i pakai maxi aritu hehehh ;b

nakiah said...

amboi! banyaknya munga u jujah! bertuah badan yek sume org syg.

jujahxo. said...

memang sangat bertuah! heee

kasih awana said...

kasih nak 1 bunga jujah! bleh??

jujahxo. said...

Ohhh NO!!

aLiSh said...

wangi ah umah banyak bunga tu...

jujahxo. said...

itu sudah tentu! wangiii bangat!

cIk JanNah said...

congrates ja..
at last konvo da..
byk lak 2 dpt bunga
;)

jujahxo. said...

tenkiu cik jannah =))