CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090819

cik ozieboo jugak sudah konvo,,










kali ni piccas detik detik hari konvo cik ozieboo. piccas family takde pada saya tapi ada pada achik pedal. emm masih tak cukup korum sebab sang suami tak dapat ikut (ada rombongan sekolah). memang rasa tak besh oke tapi apepun semuanya dah pun selesai. jadi sekarang kami boleh ENJOYYY! betol tak ozieboo??

11 cheesecake jujah:

baby shine said...

hye jujah! berjalan sakan u sepanjang mggu lps yeaa.

jujahxo. said...

haha PENAT oke!

nakiah said...

wah 2 org twin ni dah grad ya! congrats to both of u laling.. =))

ama said...

jujah...i nmpk pewot u lar...ish2, dh bosar..huhu

cik syahira said...

isk..
bestnya dua2 dah konvo.
ok..ok. sy mesti konvo juga tahun depan.

*tgh buat thesis ni. last sem ! phew..

jujahxo. said...

@ cik kiah : thanx alOt lalinggg!


@ cik semOt : haipp! tu perOt mOncitt i lahh haha! ;b


@ cik sheera : chaiyOk! all the besh Oke! ;)

kasih awana said...

i suka ur maxi.. =))

cacen86 said...

oja..kire ojie da dpt master la eh?

jujahxo. said...

@ kasih : tenkiu :))


@ cik cacen : yup! dia dapat master suda ;)

cIk JanNah said...

ja ko da gumok la.
dlo gepeng je.
tgk tetek 2 mcm x cye je oja ke nie??
hahah

jujahxo. said...

biadap sehh minah ni! cettt!
LUCAH!!! haha