CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20091020

huaaa hb saya turun lagi :(

aduhaiii.. hb saya turun lagi. bukan banyak sangat pun, cuma dari 10.7 kepada 10.5, turun 0.2 je.. even sket tapi tetap mampu buatkan saya tak henti henti berfikir & berfikir. memang salah saya. vitamin dah abeh. saya pulak takde check banyak mane lagi. tau tau abehnya ari jumaat malam. kira kira cuma cukup untuk sabtu & ahad je. tu pun masa saya dah sampai tepeng. nak dijadikan citer, sepanjang sabtu & ahad tu takde pulak saya jumpa farmasi even dah pusing banyak kali kat bandar tepeng tu. jumpa memang jumpalah tapi TUTUP! haihhh :( sesudahnya, saya terpaksa makan satu biji je arini (sebelum jumpa dOc) tu pun curik dari yang hari ahad punye.. saya yakin ni lah puncanya. ahhh lepas ni jangan cuai cuai lagi lah jujah oooiiii!! tolonglaaaaa. sian sama si keciklah. huaaaa :'(


10 cheesecake jujah:

{ Miss Syahira } said...

ja..

sikecik kamu apa khabar?

cacen86 said...

jage kesihatan yer mummy...moga baby yg lahir nnt debab dan chumel...suke sgt kat budak debab...=)

jujahxo. said...

cik sheera : si kecik i takat ni mmg sehat sheera. dia asikla tendang tendang i.. huuu~

cik cacen : kalO ikut aku ms kecik kecik, aku mmg debab. yaaa akanku bg susu banyak banyak spy si kecik menjadik budak yg mOntel & debab! ;b

baby shine said...

jujah kena bykkn mkn zat besi. tamo t'lalu b'gntng pd vit ok.
mst balance tau. =}

jujahxo. said...

oke my dear. thanx ya! ;)

-Mr.FiQ & Mrs. FiQ- said...

betul2... kalo bley ko mkn je besi2 tu... uhuhu~~

cepat la tuon KL... aku mau ajak kamu bersoping same2...

jujahxo. said...

haha. tengOk dulu ah ul. skang ni mmg tak blehla :(

jujahxo. said...

haha. tengOk dulu ah ul. skang ni mmg tak blehla :(

nakiah said...

bila mau shopping barang baby?

jujahxo. said...

lambat lg la cik kiah. awal awal tak excited!