CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20091014

saya sangat MARAH !



/ saya marah pada dia / saya benci dia / saya sakit hati ngan dia / saya meluat bila tengok muka dia / saya tak puas hati ngan dia / saya rasa nak lempang dia /





arghhhh tolong sayaaaaa !!!


8 cheesecake jujah:

aLiSh said...

Isk Ja Terasa aku ni..... Sorry Kalau aku ada buat silap ... selamat hari raya

jujahxo. said...

hakhak. nape laaa ko plak yg nk terasa? takde pela.. camat ari raya gak ek! ;)

cacen86 said...

HAHAHA..lempang je pengganggu gugat rumah tgge org tu oja...

lempang lelaju okeh

aLiSh said...

saje sebab tak tau tuju untuk sapa kan lg pun kadang kadang aku ni memang selalu terlepas cakap yg bukan bukan tu yg terasa tu hahahahah....... jgn marah marah nanti baby terkejut

cik syahira said...

gulp..
bawak bersabar yer..
eh, bila kamu nk blk bp.
sy nk jumpa ni.
hadiah kamu sudah berkurun-kurun ye.
nak pos malas malasan je. hu2x

jujahxo. said...

cik cacen : MEMANG ! i akan jupe dia jugak satu ari nanti.

alish : takdela, aku Oke jela ngn kO. lgpun kta da lame tak bOrak kan kan?

cik sheera : i akn balek bp cuti bln 11 & 12 ni. IA.. ibu & ayah i nk wat kenduri nt i ajk u dtg skali oke! ;)

baby shine said...

im back!!!!!

eh wut happen darlink?

jujahxo. said...

nothing la. sumenya da semaken baek skang ;)