CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20091101

dia jadi sekali lagi huaaa :'(

…betul betul hilang kata kata…
/takut terkejut tergamam berdebar sedih hiba pilu/
semuanya bercampur campur :(

maghrib tadi sekali lagi saya tergelincir; kali ni kat toilet.
punyelah kuat sampai saya pun terjerit.
tak mau tunggu lama lama kt dalam tu; laju laju saya keluar.
bila keluar saya nampak madet tengok tepat pada saya.
dan dia tanya saya tubi tubi; jatuh ke??
saya diam kt depan toilet sambil tengok dia lama..

...

masing masing diam; cuma tenung muka masing masing
nak cakap ape?

...

sampai satu saat saya betul betul dah tak tahan.
bila saya nampak madet depa tangan dia & panggil saya,,
saya tak tunggu lama.
saya terus meluru kt bahu madet & MENANGIS!
ya saya menangis; sebab terlalu takut..

mujur ada madet.
dia tenangkan saya sambil cakap cakap dengan si kecik.
bila dia ajak kami tengok tom & jerry dengan dia; barulah saya senyum :)

...

kesian si kecik saya.
dah dua kali jadi macam ni.
tu belum kira yg masa baru mula mula preggie.
bila si kecik ada gerak gerak lagi; saya rasa lega.
mudah mudahan tak jadi apa apa pada si kecik.
...amin...

6 cheesecake jujah:

cik syahira said...

ja..

baik-baik jalan tu.
mulakan semua dgn bismillah tau.
jangan lupa..

jujahxo. said...

dimulakan dengan bismillah..
disudahi dengan alhamdulillah..
begitulah sehari dlm hidup kita..
mudah mudahan dirahmati Allah..
;)

*thanx sheera!

aLiSh said...

OJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ko ni kan buat aku risau la..... jaga diri ok.... alish doakan OJA ngan baby ok je ... isk ja ni.... hurm nasib madet ada... isk...... take care..... ok beli anti slip mat ke apa ok

jujahxo. said...

emm aku pOn mane jangka mende mcm ni nk berlaku. aku mmg salu kelam kabut haha!

tahla weh. aku rasa kan si kecik ni maken aktif plak kt dlm perOt aku ni. tataula dia terkejut atau pe. haihhh

*thanx weh

baby shine said...

kena lebih berhati2 la sayang..

jujahxo. said...

oke my dear.. thanx ek!