CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20091030

saya seorang cikgu


saya seorang cikgu,,

1. umah saya ngan sekolah sangat sangat dekat heee!
2. hari hari saya bertenggek atas moto encik madet untuk ke sekolah weheee
3. sekolah saya sekolah baru besh besh ;)
4. persekitaran sekolah saya sangat menarik huuu
5. cikgu cikgu sangatlahhh baik wowww
6. tapi student pulak sangatlah bermasalah ahh sengal oke!
7. kerja yang menimbun buat jiwa saya sesak sekejap hekhek ;b




ps. gelaran saya adalah CIKGU YOSYA :))

8 cheesecake jujah:

cik syahira said...

assalamualaikum.

hi2x..
eh ni mcm nama bapa aku panggil ko je masa kat sek dulu. instead of yos ya, dia panggil yosya.. hi2x

all the best cikgu!

jujahxo. said...

salam shira :)

ehh cekgu kt skOl rendah dOlu panggil yos+ya

yg skang ni laen. yo+sya

ayak! gils ayu nama tu kan? kan?
hakhak. oji plak miss yo+sya. kui!

baby shine said...

cutelah gelaran u jujah! hehe

jujahxo. said...

kelakar kan? terasa diri ini macam AYU sangatt! hakhak;b

nakiah said...

setelah sekian lama x dengar kabar kamu, baru hari ni sy tahu kamu telah bergelar sorang GURU.

tahniah jujah! jd GURU yg baik ye..

jujahxo. said...

thanx cik kiah :)

ehh ha mane u mengilang ek? kerusus eh?

aLiSh said...

p.s...... bukan ko zaman sekolah dulu kaki buli dan sengal ke? (jgn marah eh ada org report yg geng ko pengawas kaki buli :P)

jujahxo. said...

sape cakap? sape? sape?? takde bukti jgn ckp ah babe! haha