CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20091119

saya rasa tak selesa

sumpah sejak akhir akhir ni tulang belakang saya terasa sengal sengal. dia punya sengal tu sampai ke ulu hati. SESAK sangat sangat. susah nak nafas sbb nafas mcm pendek pendek. sedihhh :'(


***


tapi takpe, saya tau semua ni cuma sekejap je. nanti lepas si kecik ni selamat tengok dunia, semua sengal sengal ni akan berakhirlah kan.. mudah mudahan semuanya SELAMAT. amin.. doakan kami juga ye.


6 cheesecake jujah:

merah_s said...

Salam ziarah,

Inilah jihad buat kaum wanita berlansung selama 9 bulan.. Ganjaran yang tinggi dijanjikan Allah SWT buat kalian, insyaAllah..

jujahxo. said...

iA.. :)

Baiyazid Mustaffa said...

Mesti tak sabarkan trima baby (baharu) skemanya ayat...jaga diri baik2...

jujahxo. said...

haha. takpe, skema itu perlu sebenarnya :)

iA.. thanx ek!

Ms Anom said...

jujah..ltkla gambo ko pregnant..nk tgk...msti comel kan..=)

jujahxo. said...

haha. sjk akher akher ni rasa mcm mls je nk uplOad piccas kt blOg su.. iA lah. nt aku uplOad eh!