CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20091118

berkongsi fakta

ada satu fakta tentang saya.
oke, mmg tipu.
beberapa fakta sebenarnya.

satu;
saya suka dibebel manja.
macam saya terlewat makan ubat,
atau terlupa minum susu, madet akan bebel;
"nape u tak mamam ubat sayang?? kan u kena mamam ubat ikut masa"
"nape u lewat minum susu sayang? sian kat si kecik tu sayang.."
sebab seronok dapat perhatian.
dasar tak sedar diri mak buyung nih.
haha.

dua;
saya tak pandai nak kata tidak.
macam kalo madet mintak tolong buat itu buat ini,
walau malas macam mana pun,
walau tak reti macam mana pun,
walau saya tau hasilnya tak sempurna pun,
kerja madet mesti saya akan sentuh.
tetap usik, walau sikit sekali pun.
ya, sebab tak pandai nak kata tidak.
tak sampai hati pun ye jugak.
sori bie, i mmg tak sempurna.
:(

tiga;
saya dah mula sayangkan aktiviti masak.
dulu saya paling tak suka masak.
semuanya tak reti.
malas sudah semestinya.
mungkin sebab dah jadi bini orang,
bakal jadi ummi pulak,
jadi mmg rajin masak sekarang.
walau akan tengok on9 resepi tiap kali nak masak.
mula mula mmg kekok.
tapi lama lama buat macam seronok.
lebih seronok bila madet puji sedap.
heee.

empat;
saya paling suka makan cheesecake.
sebab ada rasa susu kt situ.
semua makanan & minuman yg ada rasa susu,
mmg best!
sumpah mmg terasa nikmatnya bila makan.
ahhh sedap!

emm sekarang sudah pukul 12.
saya rindu nak tengok PUCCA.
cuti sekolah ni saya nak cari cd PUCCA banyak banyak.

satu fakta akhir;
saya cepat menggelabah.
kalau dah gelabah, mesti jadi kelam kelibut.
"woi yosya! kau ni mmg KKMS lah!" kata encik usop
haha.



*KKMS* bermaksud
kelam kabut masa sendiri
terima kasih

0 cheesecake jujah: