CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20100115

akhirnya saya muncul lagi

wah wah wahhh.. lama sungguh dah tak update kan? uiii sibuk benar sejak akhir akhir ni. dah masuk sekolah, byk keje nak kena buat. belum nak siapkan persiapan utk sambut si kecik ni lagi. sungguh, mmg SIBUK.

sekarang ni pun saya curik curik menaip apa yg terlintas. ohh ya, minggu ni si kecik ni dah pun berusia 35 minggu. wowweeee dah tak lama lagi dah. mari kita kira, kira, dan terus kira! segala hal si kecik, saya akan ceritakan kemudian (jika ada masa lah hehehhh)

apa yg penting, saya begitu sibuk melayan kehendak si kecik. hari hari mahu dibacakan satu cerita pendek. jika tak, dia akan bergerak dengan rakusnya di dalam ini. sampai sakit sakit tulang rusuk saya. dia juga mahu dibacakan sifir mudah mengikut rentak lagu. hahahh! itu semua berdasarkan mimpi mimpi yg saya lalui. jadi, ikutkan saja :)

hari hari rutin saya sebelum tidur, renung katil si kecik lama lama. sambil berangan ada dia di dalamnya. mana taknya, dah terang terang kt bantal si kecik tu saya letakkan gambar scan dia. jelas, terang, dan nyata pulak tu nampak semuanya. mestilah saya dah excited berangan terlebih lebih kan? hihiiii.

alamak, saya stop kt sini dululah ye. nak buatkan air sejuk utk madet saya. dia tengah sibuk potong rumput kt depan umah tu. sian dia, mesti dahaga kan? nanti nanti saya citer lagilah yaaaa. daaaaa.


4 cheesecake jujah:

nakiah said...

finally.. after dis dont lazy2 lg okie? i xde kwn tau. so pity.
:'(

jujahxo. said...

oke oke. iA i akan terus rajin, rajin, dan rajin after this. emm myb dlm pantang nnti lg byk ms nk berblOg kOt ;)

baby shine said...

i loikeeeee!!!! jgn menyepi lg ye lps ni....

jujahxo. said...

iA darlink !