CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20100930

balasan dunia

sejak akhir akhir ni aku selalu terkena pendek kata aku akan dpt balasan aku terus. ahaha ape yg kau merepek ni jujah oiii.. huuu. mcm nilah senang ckp org kata;
SYURGA SEORANG ANAK ITU DI BAWAH TAPAK KAKI IBU.
dan
SYURGA SEORANG ISTERI ITU DI BAWAH TAPAK KAKI SUAMI.

kan? betul kan?

ehehehh

contohnya hari selasa baru ni, Madet tak sihat. dia asiklah bersin bersin, batuk batuk. orang kalau selesema tu dah tentu tentu lah akan ada hingus kan? hihiii ;b

pg tu, aku ngn Umar dah agak terlewat nak ke skol. kebetulan masa aku nak msuk kete Madet ada mtk aku sapu tangan. aku pun berlari lari msuk bilik nk amek sapu tgn. lps aku bg Madet trus hembus 'hingus' dia. alamakkk sila paham paham jelah ye ape yg dah jd pd sapu tgn tu ye. dia mtk aku sapu tgn lg tp aku laju laju ckp sapu tgn yg lain sume dah hilang! haha dah lambat pye pasal ;b

lpas aku mtk izin nk ke skol cium tgn pipi Madet sume, aku pun msuk kete. tiba tiba GEDEGANGGG!! uhh mcm nak pecah kepala tercabut otak rasanya! haihh aku terhantuk daaa.. peninggggg. aku pandang Madet smbil gelak gelak kunon nk mtk simpati tp aku dengar Madet ckp "rasakan. hahaha" cisss. aku terkenaaa.

pendek kata; jgn lwn ckp suami. mereka suami kita. kalau nak cium bau syurga kena sentiasa hormat & buat ape yg suami suruh (kecuali yg tak baik jgnlah buat)

alahaiii sume ni pengajaran utk aku. amek kau! ;b