CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20101128

it's just a planning !

aku & Madet dah start CUTI yeayyy! ;D

skrg ni ada macam macam plan;
nak pegi sane, nak pegi sini. haihh sampai tatau nak buat pilihan. tamakkk!

oke kita try tengok;
mancing kt lumut settle dah. mmg besttt! Umar bebas main guling guling atas rumput masa tunggu abi mancing. tp yg tak bestnya, selama berapa jam tah tak ingat plak Madet lgsg tak dpt ikan lgsg! bleh tak gitu?? haha mmg gelak abeh ah kt dia. Madet pun asik senyum je agaknye segan kot kihkih. lepas mancing tu ktrg gi waterpark kt marinabay. dan Umar berjaya menjadi 1st timer as a swimmer time tu haha. mmg comels kan bila baby main tepuk tepuk air. arghhh gewammm! sian jgk tgk Umar smpai kecut jgkla jari jari kaki tgn dia.

15, 16, 17hb dis plak nk ke langkawi. wow! tak sabar.. lama dah nk pegi tp plannya nk pergi bertiga je. tgk tgk abg Madet ajak pegi skali so oke jelah kot bleh jimat kos heuheu.

18hb dis plak nk ke arau. besties aku nk nikah eh dah lame nikah dah bln 10 aritu lg, yg ni cuma reception jela. aku tak dpt kad pun sbb besties aku pikir aku ni ingat sgt jalan nk ke umah dia kot. biar kalo sesat takyah la aku ke umah dia. sape suh tak bg kad kan? haha gediks

next plan bukit merah. hah yg ni mmg tatau date lg sbb dari taun taun lpas asal nk pegi je msti ada halangannya. so kita tgk nt cane.

next, dah tentu kampung halaman aku kt johor sane. sumpah tak sabar ni! selain nk attend reception kwn kwn, nk bwk ibu ayah jalan skali. plannya nk ke desaru. yg ni pun tatau lg datenya sbb ibu ayah aku ni kalau byk kenduri kawen, depa tamau jalan sane jalan sini. emm


;;


oke, stop ah pasal holiday tu kejap. aku nk citer sket pasal Umar, anak kesayangan aku tu.

Umar skrg dah tau merajuk oke! tp setakat ni baru sekali jela. aku paksa dia minum susu abeh mane tak risau kan, dah dkt separuh hari dia tak minum susu. dah la masa tu aku tak bwk pump, sakit oke. agaknye bila aku asik paksa je, dia terus nangis kuat kuat sampai bergetar anak tekak. selama ni Umar mmg tak penah nangis mcm tu ye. terkejut aku! last last dia tido, dah penat nangis agaknye. bila bgn, dia senyum tp tak tgk muka aku. arghhhh sedih.. :'(

Umar jgk dah kuat mkn. aku bahagia betul rasa bila Umar mkn sungguh sungguh bubur yg aku buat. thanx syggg.. ummi lovesssss kt Umar sgt sgttt! bila Umar mkn, aku jd lbeh bersemangat nk buatkn makanan utk dia.

oh ye, Umar jgk dah bleh melangkah tanpa ape ape sokongan tp setapak jela. msuk yg kedua tapak tu dah mula tak stabil badan. takpe syg, kita cuba lg smpai berjaya oke! meh nk kiss sket mmuahhxxxx!


okelah, aku stop takat ni dulu ye.
aku nk vacuum umah ni.
sekian.

2 cheesecake jujah:

cIk pEnNa said...

waa..besh gitu laki bini cikgu..panjang cuti..
hehehe

jujahxo. said...

mmgggggg best!!

eh cane interbiu aritu? sumenya oke??