CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090624

rasanya sekarang dah semakin Oke,,


hari ni huby balik lewat lagi.
ada KEDAP kata huby.
saya tau dah itu.
dalam pukul 4 huby sampai umah.
masa masuk umah tu saya pasan huby asik tengok saya.
mybe huby nak tengok ada kesan air mata tak kat mata saya.
hahaa! ;p

lepas letak bag, helmet and sweater,,
huby ajak saya duduk skali.
huby tanya apa saya wat sepanjang hari ni sambil peluk saya.
kami borak borak.

"bie, boleh tak kalo kita rehat rehat je kat umah ujung minggu ni??"
"nak buat ape duk kt umah?? abeh hari ni tak rehat??"
"tak"
"tak?? kenapa??"

"letih rasanya. sumenya rasa letih"
"you pikir ape sayang sampai letih sangat??"
"macam macam. sume mende"
"cuba you bgtau i you pikir pasal pe"
"............."
"kan i dah cakap jangan pikir yg bukan bukan lagi. kan kita dah setuju nak teruskan. biarkan jelah orang nak kata apepon. yg penting kita yg nak teruskan kan? dah jangan sedih sedih lagi. mak i bukan pe. mak i ingat kita yg risau ngn baby tu. mak i salah paham tu. sebenarnya dia tak kesah pun, dia cuma ingat kita yg tanak. tu je. dahlah ye? kan i suka u pregnant"
"betul ke you suka bie??"
"betul sayanggg. kan kita memang tunggu tunggu sebelum ni. sekarang dah dapat kan. i excited tau sayang. you janganlah sedih sedih. tak elok tau sayangg"

fuhh legaa betul rasanyaaa.
saya dah luahkan semuanya.
huby dah tau perasaan saya.
dan huby tetap nak saya teruskan semua ni.
huby janji akan tetap sokong saya :)

terus terang,, saya betul betul lega.
dah takde rasa sedih lagi.
mybe saya yg terlalu berprasangka buruk.
atau huby saja nak sedapkan hati saya tu saya tatau.
yg penting saya betul betul tenang sekarang.


//thanxalothuby.youarereallymysuperhero.xoxo




12 cheesecake jujah:

kasih awana said...

bgus jujah. semuanya dah ok kn? awk kena tng2, x blh stress2. jg diri, jg kesihatan, jg kandungan.
tk cr jujah!

jujahxo. said...

thanx kasih!
yeahhh nOw sumenya dah Oke.
iA.

u take care tOO Oke! :)

aLiSh said...

chezzy wedges nya... ok lah dah ok.. lega sikit aku ngan uyul dengar :P

jujahxo. said...

yeahh!

aku pOn dah lega!

hehh.

nakiah said...

congrats jujah coz everything is ok now. dunt be sad. u must be a cheery mommy.

luv u. =)

jujahxo. said...

ohh tenkiu cik kiah :)

*pembetulan tau,,
ummi nOt mommy.
hehehh;p

luv you tOO cik kiah! ;)

Anonymous said...

baguslah jujah. jgn sedih2 lg ye. awak tu mengandungkan budak.


mia

jujahxo. said...

Oke mia. dah tak sedih sedih lagi dah. hehehh;p

Anonymous said...

aaa.. camtulah. cerialah sikit! ada ke nak nangis2. xmau camtu.
camnilah bgs. madet pun suka. haha


kamal

jujahxo. said...

yupp! cam skang nih memang bagus! i pOn suka cam skang nih. yeaahhh.

sume ni pOn sebab madet jugak!

*saya sayang madet saya!*

;p

Anonymous said...

oit umi jujah..
sory, xtau crite ko...
baru bukak blog ko nih...
terkejut gak ak dgr crite ko ni..
nasib bek xde kene kencing manes...
kalo x, gol da ak nih...
ko xmau sedey ok!
kene senantiase bergumbire...
ade phm?
huhuuuuuuu

ctOtgarang

jujahxo. said...

hahha! Oke Oke. aku da Oke skang ni. kO jgn risO ek tOt ;)

kO jgnlah gOl dulu tOt. kang baby aku tak sempat jupe aunty dia yg garang nih! hahah

kO ni ada ke On9 kul 1 pagi. kan Orang da tidO tym tu. lenkali On9 lahh siang siang hari.

wehh da dapat cari gOshganass??
manelahh dia mengilang ek??
sengal betOl minah ni tau. tym nilah dia nk mengilang. haihh.