CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090710

adakah saya langsing??,,

1. Berapa berat dan ketinggian anda sekarang?
berat? emm yang latest bulan lepas adalah dalam 58kg. gils berat kan kann?? memang terkejut oke. sbb sebelum sebelum ni tak pernah cecah 53 tiba tiba pulak dia nak melonjak naik! marah betul..
ketinggian pulak adalah dalam 165-166cm.

2. Berat yang paling tinggi dalam sejarah anda? Usia anda pada masa itu?
58kg tulah! pada usia 24 tahun. haha

3. Apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh langsing? Dan kejayaan anda dengan makanan tersebut?
haishh mana ada sampingan sampingan ni. kalo ada mesti dah kurus dah sekarang ni.

4. Berat paling rendah yang pernah anda dapat? Usia anda pada ketika itu?
berat tym baby dolu kira tak?? haha. oke, pernah 41.5kg pada usia 20 tahun. tym tu mmg gils ringan! sampai angin tiup pun badan boleh rasa goyang goyang!

5. Anda pernah sertai program pelangsingan? Nyatakan kejayaan anda.
tak pernah. tapi sipi sipi program yang camtu boleh tak? emm tym saya aktif netball andd palapes dolu. memang sedikit membantu oke ;)

6. Apakah diet yang anda ambil untuk memiliki berat anda yang paling rendah?
emm apa yek? makan banyak roti kot. ehh nasik pon makan jugak eh.

7. Apakah yang menyebabkan berat anda naik mendadak?
haha punya lah banyak! stop palapes. malas nak berlari. asiklah makan banyak. hari hari makan cheesecake, donut, aiskrim, chocolate. lepas makan nasi tengahari,, laju laju baring atas katil tidor.

8. Apakah target anda untuk kurus selepas ini?
lepas bersalin kang,, mestilah sebuk kena jaga baby. so kalo badan gumuk cane nak wat kerja? sumenya jadik lembap! lambat oke. so kalo kurus bolehlah wat kerja laju laju sket kan kan?? heh;p

9. Miliki gambar anda dahulu dan kini?
ada. melambak lambak tu haaa.

10. Sila upload ok?
Oke! ;)


(( tym ni memang kurus habesss! huby pun sama kurus jugak ))

(( tym ni memang gumukss! sama sama gumuks. haha ))

5 cheesecake jujah:

cik syahira said...

pas ni kamu preggie jgn hubby kamu pun ikut preggie juga dah la.
ahhahah!

* lari..

jujahxo. said...

Ohhh pandai kamu nak lari ye! kamu lari saya kejOorrr!!! hiyahhhh!
dapat kang saya dush dush! haha ;)

Anonymous said...

jujaH...
pic korg pakai baJu kaler orange tuh mmg bulat...
perut madet pn da nampak...
mcm prut 'rabbit' ak....
hahahha... madet ko tiru perut rabbit ak ey? ....
peacee...


-ctOtgaraNg-

jujahxo. said...

hOiii!! sedap sedap jek kO kata madet tiru perOt 'rabbit' kO eh. nmpak sangat madet dah gumuk eh..
haha. tak tertahan plak aku ngn kata kata kO tu tOt. hahaha! ;)

weh, 'rabbit' kO tu perOt dia besar gak ke?? aku rasa perOt dia takdelah besar sangat kan kan??

euuwww!! ;p

nakiah said...

jujah, p'bezaan bdn u & ur huby dl n skrg jauh b'beza! sgt2.

dl slim je. skrg dah bulat! betul. u xde try kuruskn blik ke?