CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090712

perasaan tak besh langsung!,,

ehh benci sungguh keadaan itu.
jalan bengkang bengkok.
dah macam ular kena pukul.
kejap naik bukit kejap kang turun bukit pulak.
pusing pusing.
sekejap sekejap nak kena main brek lagi.
haihh perjalanan punyelah jauh.
tapi sampai sana takdelah menarik sangat pun.
ooopsss!
terlebih sudah.
heh.


//andapahamapayangsayamaksudkan??

8 cheesecake jujah:

nakiah said...

jujah maksudkn kuantan? emm kt sana ada pntai kan? x best jgk ke?

cik syahira said...

eh.
kamu bercuti di mana tu?

jujahxo. said...

@ cik kiah :

yup! kuantan. mmg ada pantai. beshlah jugak main kt pantai. tp mende mende lain tak bape nak beshlah

*(sebenarnya dah pnat dlm perjalanan. jd bila dah smpai sana asik nk berehat saja! heh;p)

jujahxo. said...

@ cik sheera :

i pegi bercuti kt kuantan lah sayang..
=)

kasih awana said...

jujah tak suka kg kasih ke? kenapa? isk2.. ='(

jujahxo. said...

ehh kasih.. mana ada i tak suka kg u. i cuma letihlah. perjalanan terlalu jauh!

kg u besh ape. ada pantai,, ada ikan segar segar! aritu nk singgah beli ikan,, tapi takde pulak bawak bekas. haihh.

ama said...

haha..baru tau pahang cmne. tu ikut highway kan? blom ikut jln dalam lagi..kalo ikut jalan dalam, siap2 la plastik bnyk2..kejap2, uwekkkk...kejap2, uwekk...huhu nway, pahang tetap negeri kesyganku..ye lah, tempat jatuh lagi kan di kenang...tempat ape..alah, lupe plak peribahasa nih..huhu..ckgu bm, tolong sambungg????

jujahxo. said...

alamak! i pOn lupa jugaklah! nanti i cObe carikan jawapannya ek!
haha ;p

emm aahh.. kitorang lalu hway.
ayOO! lalu dalam lagi teruk ka??