CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090710

heyy jangan sedih sedih boleh tak??,,

akhirnya.
saya keseorangan di rumah.
cik jujiegediks baru je naik bus kul 9 tadi.
alahaiii.
sebaknya rasa.
depan dia memang kena berlagaklah.
mana boleh nangis nangis haha.
bila bus dah jalan laju laju masuk kereta.
emm apalagi.
berjurai jurailah air mata.
nak nangis sampai tersenggut senggut tak boleh.
ramai orang kt situ.
haihhh.
sampai rumah.
memanglahhh.
sampai tersedu sedu oke.
:'(

teringat pulak buat air soya sampai lewat malam tadi ngan dia.
memekak pasang blender tengah tengah malam buta.
haha.

haihh.
susah nak cakaplah.
sedih memang tak terkata.
terasa lambat betol nak tunggu bulan 8 ni.
ohhh sucksslahh!


//awakjagadirileklokji.sayangawaksangatsangatbudakbusukkk.


6 cheesecake jujah:

cik syahira said...

assalamualaikum.

nge, kita tau perasaan tu! mcm kita mgu lepas.. sedih sampai tak terkata.. berjurai-jurai air mata. tak apa, nanti dah ok.

jujahxo. said...

salam cik sheera!

emm susah kan nak berpisah ngn Orang yg kita sayang :(

harap haraplah dia selamat smpai bp tu. amin..

emm rasanya bila huby balek dr skOl nt sumanye akan Oke sket kOt! hehhh;p

Anonymous said...

ha? kak oji ada datang rmh kak oja ke? bestnya! tp adila x sempat pn nk krm slm kt dia. =(


adila

jujahxo. said...

aahh dila. dia datang kejap sangat. ari senin aritu sampai. ari jumat dah balek jOhOr smula.

takpe,, kalO adila nk kim slm kt dia kang kte mesejlah dia gtau eh! =)

nakiah said...

sedihnya kisah u ni jujah..
isk isk! ='(
cik kiah bc pn sebak tau.
u jgnlah sdh2 ye.
kan ptg nnt nk g kuantan kn?
dgn ur huby lg.
haha

jujahxo. said...

yela yela.. i dah Oke sket dah ni ;)

yeayyy! kuantan sedang menanti i ngan penuh sabar tu! haha.