CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090728

mintak maap oke!,,

oke, sila dengar sini.

sila abaikan entry saya sebelum ni,,

(sudah 3 bulan)

setelah saya bertemu doc tadi pagi,,
rupenya saya telah silap perkiraan.
minggu ni baru je masuk 11 minggu ;b

ahaaa!
tolong jangan marah saya.
saya budak BARU belajar.
kalau salah tolong ajarkan.
bukan nak kondem kondem oke!

itu saja.
terima kasih.


//mintakampunmintakmaap.mungkinsebabterlebihexcited!yakss.

13 cheesecake jujah:

baby shine said...

alah jujah, no hal lah.
always tk care my dear! =))

jujahxo. said...

thanx baby! ;)

cacen86 said...

hehehe...weh..rmai gk terkejot ko preggie...=)
tmbah2 cik eta...hahaha...

aku kne kt manjoi wei...same ngn haniesz...so,tmpg umah dier lorh

aLiSh said...

eleh ada pulak..... beza berapa hari je :P

lagipun kan sebenarnya kalau dia kata 11 minggu tu adalah usia bayi dari masa dia melekat kat rahim lah by right baby tu dah 13 minggu... cuma depa tak kira dari waktu ovum fertelize... masa dia jalan dari ovum punya area lalu tiup tu 2 minggu tau huhuhuh kira cukup a :P

jujahxo. said...

@ cik cacen : yeke?? jangan kata derang, aku sndiri pOn tak caye haha!
Ohh kO kena kt manjOi eh??
Okelah tu bleh gi skali ngn anies :)

@ alish : emm smlm tu aku tatau kira agi ah alish haha! ;b

{ Miss Syahira } said...

halluu ..

pape pun jaga kesihatan yer.

member syira yg preggie si kembar tu, perut dia dah membesar mcm 4 bulan.

wahh.. sy adalah dikelilingi oleh mummy mummy. bestnya..

jujahxo. said...

waaahhh terujanya i dengar! nape perOt i tak besar besar lg ni??
alahaii beshnyaaaa lah kalO scan tiba tiba dOctOr cakap TWIN!

wOOOhOOO~

nakiah said...

u x scan lg ke jujah?

jujahxo. said...

tak lagi. bulan depan. dOc kata skang ni maseh kecik lagi ;)

kasih awana said...

always take care jujah.
ur baby still blum kuat lg.
jgn lasak2.
=)

jujahxo. said...

Oke my dear kasih.
thanx ye :)

Ms Anom said...

x sabar nk beranak ker???ahaks..

jujahxo. said...

heipp! takde kaitan Oke ;b