CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090727

sudah 3 bulan,,

kalau mengikut perkiraan,, hari ni genaplah 3 bulan saya preggie. emm perasaan macam biasa. cuma kelegaan tu memang ada sebab banyak orang kata usia kandungan sebelum masuk bulan yang ketiga memang berisiko besar. bulan bulan keempat & seterusnya pun bukan tak berisiko,, sama je. cuma agak kecik kot. gitu ehh??

yang pasti setakat ni saya rasa kondisi kesihatan saya masih baik. dan saya harap time interview & konvo nanti saya masih sihat macam sekarang. aminnn.




***



anddd a SPECIAL DEDICATE shotouts goes to cik ozieboo!!
congrats my dear,
hope u can be a good lecturer :)
kerja rajin rajin
kuatkan semangat
1st gaji nanti jangan lupa belanja saya & kekza haha.
sangat sangat sangattt love kat u lahh budak sengalll.


10 cheesecake jujah:

nakiah said...

hye jujah! jujah pn blik kg jgk ke? samalah dgn cik kiah.

congrat jujah! jap lg mcm belonlah perut jujah kan? tak sabo nk tgk!

aLiSh said...

woah seronok dah tiga bulan macam sekejap je kan... woah seronok ah dah dapat big apple tu sedap tak.... cian dia nasib dapat juga... /me doakan Ibu oja n Ibu Ul sihat and ok sampai keluar nanti huhuhu best.. tak sabarnya

kasih awana said...

jumpa lg kta ye jujah. kasih baru je balik dr krsus kt sabah. letih
amboi mesti jujah hepi kan!
dah 3 bulan.
jaga diri ye jujah. =)

{ Miss Syahira } said...

congrats to three of u.

utk oja yg sihat, baby kat dlm tu gak n oji.

hehe.. dia dpt keja kt mn?

jujahxo. said...

@ cik kiah : emm i pOn dah tak sabar nk merasa perOt belOn itu!
agak agak berat tak ehh??

@ alish : aah aku pOn rasa macam cepat je kan? tau tau je dah besar nanti.
SEDAPP wehh dOnut pedas yg aku makan tu! sungguh menggiurkan!

jujahxo. said...

@ kasih : waaaahhh beshnyaaa u gi sabah kasih! jelesh OKe!
emm tenkiu ek. iA :)

@ cik sheera : thanx alOt cik sheera! ozieboo dapat keja kt pOlytech mara, kl.

shida said...

mcm mana oja sekarang ye..
hee..
bila la boleh jumpe ni..

oji dpt jd lecturer kat ne oja?
congrat kat dia ye...

jujahxo. said...

Ohh kte skang maken tembOm tau shida! maken kuat makan. hehh ;b

Oji dapat jadi lect kt pOlytech mara, kl :))

baby shine said...

u becoming teacher & ur twin is a lecturer. so sweet! ;)

jujahxo. said...

hehehh ;b