CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20090713

perut belum besar dah excited nak pakai baju preggie haha!,,

heyy nak tau tak? saya dah ada 3 pasang baju preggie sekarang ni tau. memang,, saya tau saya baru saje 8 weeks preggie. tapi nak buat macam mana kan? dah excited sangat nak pakai baju preggie haha. sebenarnya maxi pertama & kedua saya beli sejak sebelum saya preggie lagi. memang minat sangat ngan design maxi tu. so beli jelah even belum preggie lagi time tu. tapi kan,, banyak pulak orang orang keliling yang cakap cakap tak sesuailah, apalah, itulah inilah.. so saya pun pendam jelah hasrat nak pakai maxi maxi tu. emm now,, saya dah preggie! so bolehlah pakai kan. yess! lepas ni takdelah orang nak bising bising kata macam macam kan? hee. so masa kawen jani sabtu lepas,, saya and huby dah plan nak pakai baju kaler purple sama macam tema jani & kak eimi. kebetulan pulak baju preggie saya kaler purple. so dapatlah saya melaram ngan baju preggie saya! tapi tulah,, takde pulak ketik ketik piccas haritu. panas plus letih. so saya cuma sempat ketik ketik piccas time kat dalam resort je. tu pun duduk camni.


tak kesahlah. nanti nanti kan ada masa lagi. huby janji lain kali huby nak bawak saya pergi ketik ketik piccas pakai baju preggie! yeayyy! ;) rasanya nanti nanti lagi besh kan? sebab sekarang ni pun perut saya bukan nampak lagi pun. so tak berapa nak beshlah kan kann?? heuheu;p

emm maxi yang ketiga pulak ibu saya yang buat. cantik. tak sangka ibu buat senyap senyap. tau tau je cik jujiegediks keluarkan dari bag dia. surprise oke! sayang ibu sangat sangat. heee :) mula mula macam tak berapa nak suka sebab ibu ada letak tali kat belakang. dulu saya tak berapa suka ada tali sebab nanti nampak sangat montot kita yang besar tu kan?? eeuuuwww! tapi bila dah belek belek, pakai lama lama, rasa cantik pulak. terasa diri ni macam barbie doll pulak! haha. perasan oke. tak lama lagi saya akan dapat baju preggie saya yang keempat & kelima. maxi yang keempat ibu akan buatkan untuk saya pakai konvo bulan 8 nanti. maxi yang kelima pulak untuk raya nanti. ohhh sukaaa! dan maxi yang seterusnya akan datang oke!


//memangexcited.rasanakpakaibajupreggiehariharisekarangnihaha.

14 cheesecake jujah:

Unknown said...

haha..syoknyer.dpt banyak maxi..urm, nnti dtg sini time konvo, jgn lupe adik2 dua org yg kt upsi nih k...huhu.take care! sayang kamuuu...

{ Miss Syahira } said...

assalamualaikum.

bestnya konvo pakai baju preggie.
nak jugak..nak jugak.
kena tgu konvo phd la kot.
konvo master mcm tak sempat je!
wink..wink.

jujahxo. said...

@ cik semOt :

ahaaa! iA tak lupa u all punyeee.
kOnvO i 12hb pg. kang ada ms kte jupe Oke!

mlm sabtu aritu kan,, i ada singgah nk makan charkueytiOw tau. tp kedai tu tutuplah. sObsOb :'(

jujahxo. said...

@ cik sheera :

ohhh memang besh!
ehh bl u abeh master ek??

Anonymous said...

ala kak oja.. sweetnya.. kak oja ni mesti dah berangan2 je hr2 pki bj peknan ye. nnt time knvo kandungan kak oja da brp bulan ye?


adila

jujahxo. said...

haha! itu sudah pasti dila! mmg asiklah berangan je skarang ni. heuheu;p

*gediks kan?? haha

emm lbeh kurang 13 weeksla tym kOnvO nt. dlm 3 bln lah kan?
heee.

kasih awana said...

amboi jujah.. kasih rs xpelah jujah.. skrg ni kan mmg musim maxi kan. so xde siapalah nk kata. pakai je.. untungnya jujah, ur ibu blh m'jahit. byklah bj peknan jujah nt.. hehe

jujahxo. said...

ahaaa! itulah yg beshnya! ibu i bOleh menjait. mmg dah kejenya jaitkan bj Orang.

besh beshh! ;)

yelah kan. skang ni kan mmg tengah musim maxi kan? sO takdelah janggal sangat i nk pkai baju baju preggie saya nt even perOt blum terlalu besar! haha

Anonymous said...

excited siot minah ni! ;p



kamal

jujahxo. said...

heyy kamal. itu haruslahhh! jangan jelesh ek!

* bluekss! ;p

nakiah said...

wow! bestlah u jujah! dah ada baju peknant ye? mesti cantik u kalau pakai kan? yela.. u kan tinggi.. nanti u upload byk2 picts u pakai baju2 tu tau. =)

jujahxo. said...

ehehh;p

alaaa bukan tinggi mane pOn. 166cm jek.

iA kang ada rezeki i uplOad piccas banyak banyak lagi eh cik kiah!
;)

baby shine said...

hye jujahxo! nice to meet u. u r so sweet.

i just want to tell u that i've follow u. =))

salam perkenalan jujahxo!

jujahxo. said...

ehh hye baby shine! salam perkenalan jugak ye! ;)